សេចក្តីប្រកាសពីសែលកាត | សែលកាត

សេចក្តីប្រកាសពីសែលកាត

ថ្ងៃចេញផ្សាយ: កក្កដា, ថ្ងៃ​ពុធ 22, 2020

សូមអតិថិជនទាំងអស់ មេត្តាជ្រាបនិងត្រូវប្រយ័ត្នឱ្យបានខ្ពស់ ចំពោះល្បិចឆបោកបែបថ្មីដែលកំពុងមានសកម្មភាពនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។

រូបភាពនៃការបោកប្រាស់នេះ គឺមានជនមិនស្គាល់មុខ នឹងស្នើសុំអ្នកឱ្យឆ្លើយសំណួរមួយចំនួន ដើម្បីមានឱកាសឈ្នះរង្វាន់ទូរស័ព្ទ ហើយបន្ទាប់មក ពួកគេនឹងសុំអ្នកឱ្យតេទៅកាន់លេខទូរស័ព្ទ ដែលនឹងគិតអត្រាហៅចេញខ្ពស់ពីអ្នក។

នេះគឺជាវិធីដែលក្រុមជនបោកប្រាស់អាចរកប្រាក់បាន តាមរយៈអ្នកតេទៅកាន់លេខដែលពួកគេផ្តល់ឱ្យ។

សែលកាត សូមធ្វើការបញ្ជាក់ថា ក្រុមហ៊ុនមិនមានគោលការណ៍ប្រើប្រាស់លេខទូរស័ព្ទ ដែលគិតអត្រាហៅចេញខ្ពស់ នៅក្នុងប្រូម៉ូសិនណាមួយឡើយ។

ទន្ទឹមនឹងនោះ សែលកាត ក៏មានបង្ហាញជូននូវលក្ខខណ្ឌ ដែលបរិយាយយ៉ាងច្បាស់លាស់អំពី ប្រូម៉ូសិន ផលិតផល និងសេវាកម្មទាំងអស់ នៅលើគេហទំព័រផ្ទាល់របស់ក្រុមហ៊ុនផងដែរ។

អតិថិជនទាំងអស់ អាចសាកសួរព័ត៌មានលម្អិតអំពីរាល់ប្រូម៉ូសិន ទៅកាន់ផ្នែកបម្រើសេវារបស់សែលកាត បាន 24 ម៉ោងក្នុងមួយថ្ងៃ ដោយតេទៅកាន់លេខ 812 ឬលេខ 012 812 812 ប្រសិនបើអ្នកមិនមែនជាអតិថិជនរបស់សែលកាត។

ក្រុមហ៊ុន សែលកាត កំពុងប្រឹងប្រែងយ៉ាងអស់ពីសមត្ថភាព ដើម្បីជួយបង្កានូវអំពើឆបោកដែលកំពុងកើតឡើងនេះ ហើយក្រុមហ៊ុននឹងបន្តទំនាក់ទំនង និងសហការយ៉ាងជិតស្និទ្ធជាមួយនឹងអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចដែលពាក់ព័ន្ធទាំងអស់៕

អ្នកក៏អាចអានផងដែរ

ធ្នូ, ថ្ងៃ​ពុធ 28, 2022

ទស្សនាវដ្តីធុរកិច្ចអន្តរជាតិ Global Brands Magazine (GBM) បានផ្ដល់ពានរង្វាន់...

ធ្នូ, ថ្ងៃ​ព្រហស្បតិ៍ 22, 2022

ក្រុមហ៊ុន Cellcard និងក្រុមហ៊ុន Ezecom បានរួមចំណែកក្នុងរបៀបវារៈនៃ​សន្និសីទ D...

ធ្នូ, ថ្ងៃ​សុក្រ 16, 2022

សន្និសីទនេះប្រមូលផ្ដុំដោយអ្នក​ចូលរួមដែល​មានវត្តមានពី​អង្គភាពនានាដូចជា អង្គភាព...

វិច្ឆិកា, ថ្ងៃ​ច័ន្ទ 28, 2022

1997 – four years after Cambodia regained its full sovereignty, the co...

សមិទ្ធិផលពានរង្វាន់បណ្តាញសេវារបស់សែលកាត