លក្ខខណ្ឌផ្សេងៗ | សែលកាត

លក្ខខណ្ឌផ្សេងៗ

គោលបំណង

  1. ខាងក្រោមនេះគឺជាលក្ខខណ្ឌនិងខចែង (“ខចែង និងលក្ខខណ្ឌ”) ទូទៅសម្រាប់ផលិតផល និងសេវាកម្ម ទូរស័ព្ទចល័តរវាង ក្រុមហ៊ុន ខេម ជ្ជីអេសអេម ម.ក (ដែលមានឈ្មោះពាណិជ្ជកម្មថា “សែលកាត”) ដែលជាក្រុមហ៊ុនផ្ដល់សេវាទូរស័ព្ទចល័ត (MNO) ដែលមានអាជ្ញាប័ណ្ណស្របច្បាប់នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា និងអ្នកប្រើប្រាស់ទាំងផលិតផល និងសេវាកម្ម របស់សែលកាត ដូមមានរៀបរាប់ខាងក្រោមនេះ។
  2. ខចែង និងលក្ខខណ្ឌនេះនឹងយកមកអនុវត្តលើផលិតផលនិងសេវាកម្មទូរសព្ទចល័ត ដូចជាសេវាទូទាត់ប្រាក់ជាមុន និងសេវាទូទាត់ប្រាក់តាមក្រោយ នៅលើបណ្តាញរបស់សែលកាត រួមមានប៉ុន្តែមិនកំណត់ចំពោះ សម្លេង សារ (SMS) ទិន្ន័យ មាតិកា សេវាកម្មឌីជីថលបន្ថែមផ្សេងៗ ស៊ីមកាត ស៊ីមអេឡិចត្រូនិច (eSIM) ការគ្រប់គ្រងគណនី និងសេវាកម្មផ្សេងទៀត (“ផលិតផលនិងសេវាកម្មសែលកាត”) ។

ការទទួលស្គាល់តាមខចែងនិងលក្ខខណ្ឌ

  1. ដោយការចាប់ផ្ដើមប្រើប្រាស់ ដាក់ឲ្យដំណើរការ ទិញ ចុះហត្ថលេខា ឬទទួលយកផលិតផល និងសេវាកម្ម សែលកាត មិនថាតាមរយៈសារ ពាក្យស្នើសុំ គេហទំព័រ ឬវិធីសាស្ត្រណាមួយ អ្នកប្រើប្រាស់បានបញ្ជាក់ថា ពួកគេបានអាន និងយល់ព្រមគោរពតាមខចែង និងលក្ខខណ្ឌទាំងនេះ (“ការយល់ព្រម”)។
  2. ការយល់ព្រមខាងលើមានន័យថាអ្នកប្រើប្រាស់បានយល់ព្រម៖
    1. ដើម្បីគោរពតាមច្បាប់ និងបទប្បញ្ញត្តិជាធរមានទាំងអស់ទាក់ទងនឹងការស្គាល់អតិថិជនរបស់សែលកាត (KYC) និងនីតិវិធី និងតម្រូវការ eKYC សម្រាប់ការចុះឈ្មោះ ស៊ីមកាត (SIM) ស៊ីមអេឡិចត្រូនិច (eSIM)។
    2. ដើម្បីប្រាកដថាព័ត៌មានដែលផ្តល់ជូន សែលកាត គឺពេញលេញ ត្រឹមត្រូវ និងមានសុពលភាព។
    3. ផលិតផល និងសេវាកម្មមួយចំនួនអាចទាមទារឱ្យមានការយល់ព្រមលើគោលការណ៍នៃការប្រើប្រាស់ផលិតផលនិងសេវាកម្មស្របតាមច្បាប់។ គោលការណ៍បន្ថែមនៃផលិតផល និងសេវាកម្មមួយចំនួនអាចត្រូវបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពក្រោមលក្ខខណ្ឌនីមួយៗនៃផលិតផល និងសេវាកម្មទាំងនោះ ហើយត្រូវចាត់ទុកថាជាការអនុវត្តនៅក្រោម ខចែងនិងលក្ខខណ្ឌនេះដែរ។

ផលិតផល និងសេវាកម្មសែលកាត

  1. សែលកាត ផ្តល់ជូនផលិតផល និងសេវាកម្ម ទូរគមនាគមន៍ ដែលមានស្ថិតនៅក្រោមអាជ្ញាប័ណ្ណ និងលិខិតអនុញ្ញាតដែលចេញដោយនិយ័តករទូរគមនាគមន៍កម្ពុជា (TRC) និងក្រសួងប្រៃសណីយ៍និងទូរគមនាគមន៍ (MPTC) ។
  2. ផលិតផល និងសេវាកម្មទាំងនេះរួមបញ្ចូល ប៉ុន្តែមិនកំណត់ចំពោះ សម្លេង ផ្ញើសារជាអក្សរ អ៊ីនធើណិត និងសេវាឌីជីថលបន្ថែមផ្សេងៗ ស៊ីមកាត (SIM) ស៊ីមអេឡិចត្រូនិច (eSIM) ការគ្រប់គ្រងគណនី និងសេវាកម្មផ្សេងៗទៀតដោយប្រើបណ្តាញរបស់សែលកាត។

បណ្ដាញ និងសេវាគ្របដណ្ដប់

  1. ដោយមិនប៉ះពាល់ចំពោះសិទ្ធិផ្សេងទៀតដែលមានចែងនៅក្រោមច្បាប់ និងបទប្បញ្ញត្តិជាធរមាន សែលកាត និងដៃគូសហការ (នៅពេលដែលតម្រូវ) រក្សាសិទ្ធិ ក្នុងការកែប្រែផលិតផល និងសេវាកម្ម ការរិតបន្តឹងការចូលទៅកាន់បណ្តាញ ការផ្អាកបណ្តោះអាសន្ន ឬការបិទដំណើរការសេវាកម្ម របស់អ្នកប្រើប្រាស់ ដោយគ្មានការជូនដំណឹងជាមុនក្នុងករណីដូចខាងក្រោម៖
    1. អនុលោមតាមច្បាប់ បទបញ្ញត្តិ សេចក្ដីណែនាំ និង/ឬបទបញ្ជា របស់ និយ័តករទូរគមនាគមន៍កម្ពុជា(TRC) និង ក្រសួងប្រៃសណីយ៍និងទូរគមនាគមន៍( MPTC) តុលាការ ឬអាជ្ញាធរដែលមានសមត្ថកិច្ចផ្សេងទៀត និងរាជរដ្ឋាភិបាល។
    2. ដើម្បីការពារ និងធានាសុវត្ថិភាពសេវា ការការពារទិន្នន័យ ស្ថិរភាពប្រព័ន្ធបណ្ដាញ។
    3. ក្នុងអំឡុងពេលនៃការផ្លាស់ប្តូរប្រព័ន្ធ ការធ្វើបច្ចុបន្នភាពបណ្តាញ ឬលក្ខខណ្ឌបច្ចេកទេសណា មួយ។
    4. នៅពេលការប្រើប្រាស់របស់អ្នកប្រើប្រាស់ រំខាន ឬរាំងស្ទះដល់ការប្រើប្រាស់ធម្មតារបស់ផលិតផល និងសេវាកម្ម ឬប៉ះពាល់អវិជ្ជមានដល់អ្នកប្រើប្រាស់ផ្សេងទៀត។ឬ
    5. ដើម្បីទប់ស្កាត់ ឬកាត់បន្ថយការគំរាមកំហែងផ្នែកសន្តិសុខតាមអ៊ីនធឺណិត និងការបំពានលើផលិតផល និងសេវាកម្មសែលកាត។
  2. ក្នុងករណីដែលមានការផ្អាកការចូលប្រើផលិតផល និងសេវាកម្ម និង/ឬ បណ្តាញរបស់ Cellcard ដោយសារស្ថានភាពដូចដែលបានរៀបរាប់ខាងលើ កិច្ចព្រមព្រៀងរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ (មិនថាជាកិច្ចសន្យាមានពេលកំណត់ ឬមិនកំណត់ តាមប្រភេទបង់ប្រាក់ជាមុន បង់ប្រាក់ក្រោយ ឬ Hybrid) ដែលធ្វើឡើងរវាងអ្នកប្រើប្រាស់និង Cellcard នឹងត្រូវចាត់ទុកថាមិនមានប្រសិទ្ធិភាព។ ការផ្អាកកិច្ចសន្យាផ្ទាល់ខ្លួននោះ នឹងចាប់អនុវត្តចាប់ពីថ្ងៃដែល Cellcard ធ្វើការជូនដំណឹងទៅអ្នកជាវតាមរបៀបណាមួយ ឬតាមប្រព័ន្ធទំនាក់ទំនងណាមួយរបស់ក្រុមហ៊ុនសែលកាត។

ការបញ្ចូលលុយ ការគិតលុយ និងការបង់ប្រាក់

  1. ផលិតផលនិងសេវាកម្មបង់ប្រាក់ជាមុន (Prepaid Service):
    1. អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវរក្សាសមតុល្យវិជ្ជមាន (សមតុល្យចម្បង) ដើម្បីអាចប្រើចូលទៅប្រើប្រាស់ផលិតផល និងសេវាកម្ម
    2. អ្នកប្រើប្រាស់និងតម្រូវឱ្យភ្ជាប់គម្រោងផលិតផលនិងសេវាកម្ម ដោយភ្ជាប់ជាមួយខចែងនិងលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់ដែលបានកំណត់ដាច់ដោយឡែក។
    3. អ្នកប្រើប្រាស់អាចបញ្ចូលទឹកប្រាក់ទៅក្នុងសមតុល្យចម្បងរបស់ខ្លួនតាមរយៈបណ្តាញ Cellcard ដែលមានការអនុញ្ញាត ឬដៃគូសហការរបស់ក្រុមហ៊ុន សែលកាត។
    4. សមតុល្យចម្បងដែលបង់ប្រាក់ជាមុនគឺមិនអាចដកវិញទេ ហើយមានសុពលភាពសម្រាប់រយៈពេលដែលបានកំណត់ (រយៈពេលដំណើរការ)។
    5. សមតុល្យចម្បងដែលមិនបានប្រើ និងផុតកំណត់បន្ទាប់ពីការបញ្ចប់រយៈពេលដំណើរការ។
    6. សមតុល្យចម្បងដែលផុតកំណត់នឹងបូកបន្ថែមនៅពេលដែលអតិថិជនធ្វើការបញ្ចូលទឹកប្រាក់បន្ទាប់នៃគណនីរបស់ ពួកគេក្នុងរយៈពេល៣០(សាមសិប)ថ្ងៃបន្ទាប់ពីការបញ្ចប់រយៈពេលដំណើរការ។
    7. ប្រាក់បញ្ចូលតាមប្រម៉ូសិនមានសុពលភាពដូចដែលបានកំណត់សម្រាប់ផលិតផល និងសេវាកម្មដែលបានផ្សព្វផ្សាយលើកលែងមានការចែងផ្សេងពីនេះ និងមិនអាចបន្តសុពលភាពបានទេ។
    8. សមតុល្យចម្បងអាចប្រើសម្រាប់តែផលិតផលនិងសេវាកម្ម សែលកាតប៉ុណ្ណោះ។
  2. សេវាកម្មបង់ប្រាក់ប្រចាំខែ (Postpaid):
    1. អតិថិជននិងត្រូវគិតលុយប្រចាំខែ ឬប្រចាំឆ្នាំដោយផ្អែកលើការព្រមព្រៀងគ្នាក្រោម កម្មវិធី/កិច្ចព្រមព្រៀង លើការប្រើប្រាស់សេវាកម្ម គម្រោងសេវាកម្ម និងថ្លៃសេវាផ្សេងទៀត ដែលអ្នកប្រើប្រាស់និងសែលកាតព្រមព្រៀងគ្នា។
    2. អ្នកប្រើប្រាស់នឹងត្រូវភ្ជាប់គម្រោងផលិតផលនិងសេវាកម្មសែលកាត ជាមួយតម្លៃ និងលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់គម្រោងដាច់ដោយឡែកដែលបានកំណត់ដោយសែលកាត។
    3. វិក័យប័ត្រនឹងត្រូវផ្ញើរតាមរយៈបណ្ដាញទំនាក់ទំនងដែលបានព្រមព្រៀង ព្រមទាំងអាចស្នើសុំបោះពុម្ពដោយឥតគិតថ្លៃនៅហាងរបស់សែលតកាត។
    4. ការទូទាត់យឺត នឹងមានការពិន័យ ឬការផ្អាកសេវា។
  3. សេវាកម្ម Hybrid:
    1. អ្នកប្រើប្រាស់អាចជាវផលិតផលនិងសេវាកម្ម Hybrid របស់សែលកាត។ ផលិតផល និងសេវាកម្ម របស់Hybrid គឺជាការរួមបញ្ចូលគ្នានៃសេវាបង់ប្រាក់ប្រចាំខែ និងបង់ប្រាក់ជាមុន ដែលអតិថិជនអាចបំពេញសេវាបង់ប្រាក់ជាមុននៅពេលដែលសមតុល្យសាច់ប្រាក់ដែលបានកម្រិត(សមតុល្យសាច់ប្រាក់ដែលមានកម្រិត)នៅក្នុងគម្រោងបង់ប្រាក់ប្រចាំខែរបស់ពួកគេត្រូវបានប្រើប្រាស់មុនរយៈពេលផុតកំណត់។
    2. រយៈពេលដែលមានសុពលភាពនៃសេវាកម្មបង់ប្រាក់ជាមុននៃសេវាកម្ម Hybrid ត្រូវយកសុពលភាពតាមសេវាកម្មបង់ប្រាក់ប្រចាំខែស្របតាមសមតុល្យសាច់ប្រាក់ដែលមានកម្រិតតែប៉ុណ្ណោះ។

ការប្រើប្រាស់សេវា

  1. អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវប្រើផលិតផល និងសេវាកម្ម សែលកាត សម្រាប់គោលបំណងស្របច្បាប់តែប៉ុណ្ណោះ។ សែលកាត រក្សាសិទ្ធិកាត់ ឬផ្អាកសេវាកម្មរបស់ខ្លួនក្នុងករណីការប្រើប្រាស់ផលិតផលនិងសេវាកម្មត្រូវបានប្រើប្រាស់ដូចខាងក្រោម៖
    1. អំពើខុសច្បាប់ អសីលធម៌ ឧក្រិដ្ឋកម្ម ការឆបោក ការលេងល្បែង ឧក្រិដ្ឋកម្មតាមអ៊ីនធឺណិត អំពើក្លែងបន្លំការបោកប្រាស់
    2. សកម្មភាពទាំងឡាយណាដែលបំពានលក្ខខណ្ឌ ឬច្បាប់ បទបញ្ញត្តិ សេចក្ដីណែនាំ របស់ MPTC និង TRC ឬស្មារតីនៃកិច្ចប្រជុំជាមួយនឹង TRC ព្រមទាំងច្បាប់ និងបទបញ្ញត្តិនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ។ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវទទួលខុសត្រូវតាមច្បាប់ជាធរមាននៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ចំពោះការរំលោភបំពានលើច្បាប់ និងបទបញ្ញត្តិ ឬ ខចែង និងលក្ខខណ្ឌនេះ។

ការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពព័ត៌មានអ្នកប្រើប្រាស់

  1. អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវផ្តល់ព័ត៌មានត្រឹមត្រូវសម្រាប់ការចុះឈ្មោះប្រើសេវា។ ការផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួន (ឧ. លេខអត្តសញ្ញាអាសយដ្ឋាន) ត្រូវធ្វើការជូនដំណឹងនិងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពភ្លាមៗនឹងត្រូវរាយការណ៍ និងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពភ្លាមៗទៅកាន់សែលកាត តាមរយៈវិធីសាស្ត្រ ឬបណ្តាញដែលមានដូចជា៖ កម្មវិធីសែលកាត ហាងសែលកាត អ្នកលក់បន្តរបស់សែលកាត ឬវិធីសាស្រ្ត ឬបណ្តាញផ្សេងទៀត ដូចដែលបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពពីពេលមួយទៅពេលមួយដោយសែលកាត ការមិនធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព ឬមិនផ្ដល់នូវព័ត៌មានដែលស្នើសុំអាចនាំឲ្យ៖
    1. ការផ្អាកសេវាបណ្តោះអាសន្ន ឬជាអចិន្ត្រៃយ៍។
    2. ទទួលរងពិន័យស្របតាមបទបញ្ជារបស់ TRC/MPTC។
    3. បាត់បង់សិទ្ធិជាម្ចាស់លេខ។
  2. ត្រូវតែសហការយ៉ាងពេញលេញជាមួយនឹងដំណើរការអនុលោមតាមបទប្បញ្ញត្តិណាមួយដែលផ្តួចផ្តើមដោយសែលកាត

ការកែប្រែ

  1. សែលកាត រក្សាសិទ្ធិក្នុងការ ៖
    1. កែប្រែសេវា តម្លៃ និងការកំណត់តម្លៃ។
    2. បន្ថែម ឬកែប្រែខចែង និងលក្ខខណ្ឌនេះ។
    3. ការជូនដំណឹងជាមុន ៣០ (សាមសិប) ថ្ងៃ តាមបណ្ដាញទំនាក់ទំនងរបស់សែលកាត ដូចជា គេហទំព័រ សារជាអក្សរ ឬកម្មវិធីទូរស័ព្ទ។

សុពលភាពអនុវត្តនៃខចែង និង លក្ខខណ្ឌ

  1. ខចែង និងលក្ខខណ្ឌនេះនឹងមានសុពលភាពអនុវត្តភ្លាមៗ បន្ទាប់ពីដំណើរការប្រើប្រាស់ស៊ីម (SIM) ឬ ស៊ីមអេឡិចត្រូនិច eSIM របស់ សែលកាត។ ខចែង និងលក្ខខណ្ឌនេះនឹងជំនួសកិច្ចព្រមព្រៀងដែលមានពីមុន តាមការសន្យាដោយផ្ទាល់មាត់ ឬជាលាយលក្ខណ៍អក្សរទាំងអស់ និងអនុវត្តចំពោះអ្នកប្រើប្រាស់ចាស់ និងថ្មីទាំងអស់។

ការដោះស្រាយវិវាទ និងច្បាប់ពាក់ព័ន្ធ

  1. វិវាទណាមួយដែលកើតចេញពី ឬពាក់ព័ន្ធនឹងខចែង និងលក្ខខណ្ឌនេះ ត្រូវដោះស្រាយដោយសន្តិវិធីជាមុន។ ប្រសិនបើប្រការណាមួយនៃខចែង និងលក្ខខណ្ឌនេះ មិនអាចអនុវត្តបាន នោះប្រការដែលនៅសល់នឹងបន្តអនុវត្តចំពោះអ្នកប្រើប្រាស់ និងសែលកាត។ ប្រសិនបើភាគីមិនអាចដោះស្រាយវិវាទបាន នោះភាគីណាមួយអាចបញ្ជូនវិវាទនេះទៅ TRC និង MPTC។ ប្រសិនបើនៅតែមិនអាចដោះស្រាយបានទៀត នោះភាគីណាមួយអាចបញ្ជូនវិវាទនេះបន្តទៅតុលាការនៃប្រទេសកម្ពុជា។ ខចែង និងលក្ខខណ្ឌនេះ ត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយច្បាប់កម្ពុជា។

ភាសាផ្លូវការណ៍

  1. ខចែង និងលក្ខខណ្ឌនេះនឹងមានទាំងភាសាខ្មែរនិងអង់គ្លេស ដោយមានបកប្រែពីភាសាខ្មែរ ជាភាសាផ្លូវការ។ អ្នកប្រើប្រាស់ទទួលស្គាល់ថាពួកគេបានអាន និងយល់ព្រមលើខចែង និងលក្ខខណ្ឌនេះ មុននឹងប្រើប្រាស់ផលិតផលនិងសេវាកម្ម និងបណ្ដាញរបស់ សែលកាត។

ការទំនាក់ទំនងអំពីការផ្សព្វផ្សាយ និងការផ្ដល់ជូនពិសេស

  1. សែលកាត អាចទាក់ទងអ្នកប្រើប្រាស់ ដើម្បីផ្តល់ព័ត៌មានអំពីការផ្តល់ជូន ឬសេវាកម្មរបស់ដៃគូ តាមសារជាអក្សរ ការហៅទូរស័ព្ទ ឬវីធីសាស្រ្តអេឡិចត្រូនិចផ្សេងទៀត។ អ្នកប្រើប្រាស់អាចបដិសេធបាន ដោយទំនាក់ទំនងទៅផ្នែកបំរើសេវាអតិថិជនរបស់សែលកាត។

ស្វ័យភាពនៃបញ្ញត្តិ

  1. បើមានប្រការណាមួយក្នុងខចែង និងលក្ខខណ្ឌនេះ ត្រូវបានរកឃើញថាមិនអាចអនុវត្តបាន ឬមិនត្រឹមត្រូវ ប្រការផ្សេងទៀតនៅតែមានសុពលភាព និងបន្តអនុវត្តបាន។

ការផ្ទេរសិទ្ធិ

  1. សែលកាត អាចផ្ទេរ ឬប្រគល់សិទ្ធិ និងកាតព្វកិច្ចការទទួលខុសត្រូវទាំងអស់ ឬមួយផ្នែកនៅក្រោម ខចែង និងលក្ខខណ្ឌទាំងនេះ ដោយមិនចាំបាច់ជូនដំណឹងទៅអ្នកប្រើប្រាស់ជាមុន។

ការជូនដំណឹងបន្ថែម

  1. សែលកាត អាចអនុវត្តការផ្លាស់ប្តូរបច្ចេកទេស ឬនីតិវិធី ដើម្បីពង្រឹងសុវត្ថិភាពសេវា និងកាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់មិនត្រឹមត្រូវ (ឧ. ការកំណត់ port)។
  2. អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវបានលើកទឹកចិត្តឱ្យធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព (update)ឧបករណ៍ ឬកម្មវិធី ដើម្បីឲ្យសមនឹងស្ដង់ដារនៃការវិវត្តន៍ទាំងនេះ។

ទិន្នន័យឯកជន

  1. អ្នកប្រើប្រាស់យល់ព្រមអោយ Cellcard ប្រមូល ប្រើ បង្ហាញ និងរក្សាទុកទិន្នន័យផ្ទាល់ខ្លួន និងមិនផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកប្រើប្រាស់សម្រាប់គោលបំណងពាក់ព័ន្ធនឹងប្រតិបត្តិការអាជីវកម្ម រួមមានតែមិនកម្រិតត្រឹម ៖ ការកែលម្អសេវាកម្ម ការគាំទ្រអតិថិជន ការស្រាវជ្រាវ និងវិភាគ ទីផ្សារនិងសកម្មភាពផ្សព្វផ្សាយ ការអភិវឌ្ឍផលិតផល និងការអនុលោមតាមច្បាប់និងបទបញ្ជាដែលអនុវត្ត។ Cellcard អាចចែករំលែកទិន្នន័យនោះជាមួយដៃគូ ឬអ្នកផ្ដល់សេវាដែលបានអនុញ្ញាត តែសម្រាប់គោលបំណងដែលបានរៀបរាប់ខាងលើប៉ុណ្ណោះ។ អ្នកប្រើប្រាស់អាចដកហូតការយល់ព្រមនោះបានគ្រប់ពេល ដោយគោរពតាមកម្រិតច្បាប់ និងសន្ធិសញ្ញា ដោយទាក់ទងមក Cellcard តាមរយៈបណ្តាញគាំទ្រអតិថិជនដែលបានកំណត់។

star មុខងារថ្មី!

មានអ្វីចង់សួរមែនទេ? កាន់តែងាយស្រួល! ឥឡូវនេះលោកអ្នកអាចឆែកមើលសំណួរចម្លើយដែលបានសួរជាញឹកញាប់ថ្មីៗនៅទីនេះ!