
អំពីក្រុមហ៊ុន សែលកាត
ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជូនប្រទេសកម្ពុជាជិតបីទសវត្សរ៍
អស់រយៈពេលជិត ៣០ ឆ្នាំកន្លងមកនេះ ក្រុមហ៊ុន សែលកាត បានដើរតួនាទីជាមូលដ្ឋានគ្រឹះក្នុងការផ្តល់សេវាទូរគមនាគមន៍ទាន់ចិត្តនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ ចាប់ផ្តើមដំណើរការនៅឆ្នាំ ១៩៩៧ ក្រុមហ៊ុន សែលកាត គឺជាប្រតិបត្តិករទូររគមនាគមន៍ក្នុងស្រុក ១០០% ដែលឈរជើងយូរជាងគេនៅកម្ពុជា។ យើងបានបង្កើតកេរដំណែល នៃការផ្តល់សេវាទូរស័ព្ទចល័តល្បឿនលឿនទាន់ចិត្ត ដែលលើសពីការរំពឹងទុក។ក្រុមហ៊ុន សែលកាត មានវត្តមានរឹងមាំ និងមានទំនាក់ទំនងយ៉ាងស៊ីជម្រៅ ជាមួយប្រជាជនកម្ពុជា ដោយសារ ការបម្រើអតិថិជនជាងបួនលាននាក់ និងដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ ក្នុងវិស័យទូរគមនាគមន៍ របស់ប្រទេស។
ក្រុមហ៊ុនបានកំពុងផ្តល់សេវាទូរស័ព្ទគ្រប់តំបន់ និងបណ្តាញអ្នកចែកចាយលក់ ទូទាំងប្រទេស។ ទស្សនវិស័យរបស់ក្រុមហ៊ុន គឺចង់ក្លាយជាអ្នកនាំមុខបរិវត្តកម្មឌីជីថល ក្នុងវិស័យទូរគមនាគមន៍នៅកម្ពុជា។
ប្រវត្តិ នៃការធ្វើនវានុវត្តន៍
ក្រុមហ៊ុន សែលកាត មានឈ្មោះដើមជាក្រុមហ៊ុន ខេម ជ្ជី អេស អេម អែលធីឌី (មូបីតែល) មានបណ្តាញ GSM នៅក្នុងឆ្នាំ១៩៩៧ ដែលជាការធ្វើបដិវត្តវិស័យទូរគមនាគមន៍ដំបូងបង្អស់ នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ ចំណាយពេលតែមួយឆ្នាំ ក្រុមហ៊ុន សែលកាត បានបើកដំណើរការសេវាកម្ម ឈ្មោះថា បង់ប្រាក់ជាមុន (PREPAID) ដំបូងបង្អស់នៅកម្ពុជា ហើយមានតំបន់សេវាទូរស័ព្ទទូទាំងប្រទេស។ ការដែលមានតំបន់សេវាទូរស័ព្ទទូទាំងប្រទេសនេះ ធ្វើឱ្យក្រុមហ៊ុនបានក្លាយជា ក្រុមហ៊ុននាំមុខក្នុងវិស័យទូរគមនាគមន៍នៅកម្ពុជា។
ការធ្វើនវានុវត្តន៍ គឺជាបេះដូងរបស់ក្រុមហ៊ុន យើងបាននាំយកមកនូវ សេវាកម្ម ផ្ញើសារជាអក្សរ SMS និងសេវាកម្ម រ៉ូមីងដំបូងគេនៅឆ្នាំ ១៩៩៨ បន្ទាប់មក យើងបាននាំយកមកនូវ សេវាកម្ម បណ្តាញ 3G និងកញ្ចប់សេវាកម្មបន្ថែមក្នុងឆ្នាំ ២០០៥។ ក្រុមហ៊ុនបានផ្លាស់ប្តូរទៅប្រើម៉ាកយីហោឈ្មោះ សែលកាត ក្នុងឆ្នាំ ២០០៧ នៅពេលនោះ ក្រុមហ៊ុនបានវិនិយោគជាទឹកប្រាក់ចំនួន 200 លានដុល្លារអាមេរិក លើសេវាកម្មបណ្តាញ( NGN) ដើម្បីឱ្យសម្រេចបាននូវបច្ចេកវិទ្យាទំនើប។
នៅឆ្នាំ ២០០៩ ក្រុមហ៊ុន រ៉ូយ៉ាល់គ្រុប បានទិញភាគហ៊ុន ពីក្រុមហ៊ុន រ៉ូយ៉ាល់ មីលីខម (Royal Millicom Co., Ltd ) ដែលបានធ្វើឱ្យក្រុមហ៊ុន សែលកាត បានក្លាយជាប្រតិបត្តិករទូរគមនាគមន៍១០០% ក្នុងស្រុកតែមួយគត់ នៅកម្ពុជា។ កេរ្តិ៍ឈ្មោះនេះ បានក្លាយជាមូលដ្ឋានគ្រឹះនៃម៉ាកយីហោ ដែលសព្វថ្ងៃនៅតែបន្តពាក្យស្លោកថា មោទនភាពជាខ្មែរ។ យើងបានបន្ត នាំមុខគេ ក្នុងការទូទាត់ប្រាក់តាមទូរស័ព្ទដំបូងគេក្នុងឆ្នាំ ២០១០ មានកម្មវិធីភក្ដីភាពជាមួយក្រុមហ៊ុន (loyalty program ) លើកដំបូងក្នុងឆ្នាំ ២០១៣ និងនាំយកមកនូវ អង់តែនខ្នាតតូច សម្រាប់ការពង្រឹងសេវាគ្របដណ្តប់នៅក្នុងអាគារ។ ការបើកឱ្យដំណើរការសេវាកម្ម បណ្តាញ 4G LTE នៅក្នុងឆ្នាំ ២០១៥ របស់យើង ធ្វើឱ្យកាន់មានសេវាកាន់តែមានលឿនលឿនថែមទៀត សម្រាប់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធឌីជីថលទំនើមនៅកម្ពុជា។
ការនាំមុខក្នុងយុគសម័យឌីជីថល
នៅឆ្នាំ២០២៣ ក្រុមហ៊ុន សែលកាត បានសម្រេចបាននូវសមិទ្ធិផលសំខាន់ៗ ដែលក្នុងនោះក្រុមហ៊ុនត្រូវបានទទួលស្គាល់ថាជា ក្រុមហ៊ុនចុះបញ្ជីក្នុងចំណាត់ថ្នាក់ “ Class A” នៅក្នុងផ្សារមូលបត្រកម្ពុជា (CSX) និងជាក្រុមហ៊ុនដំបូងគេដែលទទួលបានសញ្ញាបណ្ណនិរន្តរភាពចំនួន ២០លានដុល្លារអាមេរិក។ ប្រាក់ដែលទទួលបានពីសញ្ញាបណ្ណនិរន្តរភាពនេះ ត្រូវយកទៅបណ្តាក់ទុនបន្ថែមក្នុងការពង្រីកបណ្តាញហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ និងធ្វើទំនើបកម្ម លើស្ថានីអង់តែន ដោយមិនមានផលប៉ះពាល់ដល់បរិស្ថាន ដើម្បីឱ្យមានសេវាគ្របដណ្តប់ជូនដល់សហគមន៍គ្រប់គ្រប់ៗគ្នា។
ក្រុមហ៊ុន សែលកាត នៅតែខិតខំប្រឹងប្រែងបន្តផ្តល់សេវាលឿនទាន់ចិត្ត ពង្រីកបណ្តាញហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ និងធ្វើទំនើបកម្ម លើស្ថានីអង់តែន ក្នុងយុគសម័យឌីជីថលនេះ។
ការផ្តល់សេវាកម្ម តាមរបៀបរស់នៅ បែបឌីជីថល
ក្រុមហ៊ុន សែលកាត គឺជាក្រុមហ៊ុនលើសពីការផ្តល់សេវាទូរស័ព្ទ យើងផ្តល់សេវាបត់បែន ដោយមានដំណោះស្រាយ តាមរបៀបរស់នៅបែបឌីជីថល។ យើងមានទស្សនវិស័យយ៉ាងមុតមាំ ក្នុងការជួយឱ្យប្រជាជនកម្ពុជាគ្រប់រូប និងក្រុមហ៊ុននានា បានរីកចម្រើន ក្នុងយុគសម័យទំនើប។ ការដែលមានដៃគូសហការ ក្នុងការបង្កើតព្រឹត្តិការណ៍កីឡាអេឡិកត្រូនិក និងសហគមន៍ហ្គេមឌីជីថល គឺជាសក្ខីកម្ម សម្រាប់ការផ្តល់ការកម្សាន្ត ដែលផ្តល់សេវាកម្មដោយមានដំណោះស្រាយតាមតម្រូវការ នៃមាតិកា តាមបែបឌីជីថល ដ៏សំបូរបែបជូនក្រុមហ៊ុននានា និងធ្វើអាជីវកម្មនៅពេលអនាគត។ យើងក៏កំពុងកែប្រែរបៀបរស់នៅ របស់ប្រជាជនកម្ពុជា ទៅជារបៀបរស់នៅបែបឌីជីថល ទាំងនៅកន្លែងធ្វើការងារ និងទាំងការកម្សាន្ត។
បេសកកម្ម
ដើម្បីផ្តល់នូវសេវាកម្មឌីជីថលលឿនទាន់ចិត្ត និងបទបែនតាមចំណូលចិត្តរបស់អតិថិជន។
ទស្សនវិស័យ
ក្លាយជាប្រតិបត្តិករទូរគមនាគមន៍នាំមុខរបស់កម្ពុជា ក្នុងការដឹកនាំសហគមន៍ឌីជីថល និងបញ្ញាសិប្បនិមិត្ត ជាមួយនឹងថ្នាលឌីជីថលដ៏ធំ នៅឆ្នាំ២០២៩។
គុណតម្លៃ
• អតិថិជនជាស្នូល
• ភាពសាមញ្ញ
• បរិយាប័ន្ន
• សុចរិតភាព
• ជាទីទុកចិត្ត
ព័ត៌មាន
មើលទាំងអស់ថ្នាក់ដឹកនាំ

លោក Yap Kok Leong (KL)
អគ្គនាយកប្រតិបត្តិ
លោកធ្លាប់បានបើកដំណើរការ ក្រុមហ៊ុនទូរគមនាគមន៍ដោយជោគជ័យ ច្របាច់បញ្ចូលក្រុមហ៊ុនជាមួយគ្នាបានជោគជ័យ និងចាត់ចែងគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនបានយ៉ាងប៉ិនប្រសប់។ លោកពូកែខាងស្វែងរកដៃគូសហការ ជាពិសេស លោកធ្លាប់បានសហការជាមួយ ក្រុមហ៊ុនពិភពលោកមួយចំនួន ដូចជា ទីតាន, Meta, Apple, និង Mastercard ដើម្បីបង្កើតប្រព័ន្ធអេកូអាជីវកម្មឌីជីថលរស់រវើក។ ភាពជាអ្នកដឹកនាំពូកែរបស់លោក ត្រូវបានទទួលស្គាល់ដោយ ក្រុមហ៊ុន Frost & Sullivan, Telecom Asia និងលោកទទួលបានពានរង្វាន់ Golden Globe Tigers ក្នុងនាមជាអ្នកដឹកនាំពូកែ។
លើសពីសមិទ្ធិផលវិជ្ជាជីវៈរបស់លោក លោកប៉ិនប្រសប់ ក្នុងការជួយតម្រង់ទិស និងគាំទ្រអ្នកដទៃ ដើម្បីឱ្យមានជីវភាពរីកចម្រើន។ លោកចូលចិត្ត ភូមិសាស្ត្រសេដ្ឋកិច្ចនយោបាយ កាហ្វេ កីឡាវាយកូនហ្គោល កីឡាជ្រមុជទឹក និងដើលេងដើម្បីឱ្យស្គាល់ពិភពលោក។

លោកស្រី Lynnette Gan Siau Ling
នាយិកាប្រតិបត្តិនាយកដ្ឋានហិរញ្ញវត្ថុ

លោក Asitha De Costa
នាយកប្រតិបត្តិនាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា

លោកស្រី ឡាយ រចនា
នាយិកាផ្នែកនិយ័តកម្ម ច្បាប់ និងកិច្ចការរដ្ឋាភិបាល

លោក Andrey Kuzin
នាយកប្រតិបត្តិនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា

លោក ជា តុលា
នាយកប្រតិបត្តិនាយកដ្ឋានអាជីវកម្មសហគ្រាស

លោកស្រី សំបូរ សុភាវត្តី
នាយិកាប្រតិបត្តិនាយកដ្ឋានលក់ និងទីផ្សារ

លោក Vincent Lee
នាយករងផ្នែកផលិតផលអតិថិជន

លោក Bhrein R. Salazar
នាយករងផ្នែកអភិវឌ្ឍន៍អតិថិជន












