របាយការណ៍ថ្មីៗ៖
យើងមានការប្តេជ្ញាចិត្តខ្ពស់ក្នុងការផ្តល់នូវ បទពិសោធន៍នៃបណ្តាញសេវាដ៏ល្អបំផុត ចំពោះអតិថិជនរបស់យើង មិនថាជាសេវា 2G សម្រាប់ការតេ សេវា 3G សម្រាប់អ៊ីនធើណិត ឬសេវា 4G ដែលយើងបានឈ្នះពានរង្វាន់អ៊ីនធើណិតល្បឿនលឿនជាងគេបំផុត។
បណ្តាញសេវារបស់យើង គឺជាកត្តាដ៏សំខាន់ដែលអាចឲ្យអ្នករាល់គ្នានៅតែរក្សាទំនាក់ទំនងបានយ៉ាងងាយស្រួល។ ក្រុមការងារផ្នែកវិស្វកម្មរបស់យើង តែងតែធ្វើការយ៉ាងសកម្មដើម្បីធានាឲ្យបាននូវបណ្តាញសេវាដ៏ល្អ។ ការផ្លាស់ប្តួរពីបច្ចេកវិទ្យាចាស់ទៅបច្ចេកវិទ្យាថ្មី និងការផ្លាស់ប្តួរទីតាំងតំឡើងអង់តែន អាចធ្វើឲ្យបណ្តាញសេវារបស់យើងដំណើរការ បានកាន់តែប្រសើរជាងមុន។ មិនតែប៉ុណ្ណោះ ក្រុមការងាររបស់យើងកំពុងតែព្យាយាមដោះស្រាយបញ្ហានានាដែលធ្វើឲ្យបណ្តាញសេវាយើងដំណើរការរអាក់រអួល ជាពិសេសនៅពេលដែលមានបាតុភូតធម្មជាតិនានាដូចជា ភ្លៀងខ្លាំង និងការសាងសង់នានា ដែលធ្វើឲ្យប៉ះពាល់ដល់បណ្តាញសេវា។
ប៉ុន្តែដើម្បីធានាឲ្យបាននូវ សេវាដំណើរការយ៉ាងរលូន ក្រុមការងារជំនាញរបស់យើង ខិតខំអស់ពីលទ្ធភាពក្នុងការធ្វើឲ្យសេវារបស់យើងដំណើរការតាមធម្មតា កាន់តែឆាប់កាន់តែអាចទៅរួច។
________________________________________
កាលបរិច្ឆេទ : | 27/7/2021 ម៉ោង: 19:16 |
ភាពរអាក់រអួលបណ្តាញសេវា: | លើការហៅទូរស័ព្ទ និងការប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណិត |
តំបន់មួយចំនួនក្នុងខេត្ត: | Koh Kong |
ស្រុក: | Khemara Phoumin Mondol Seima Kiri Sakor Botum Sakor |
មូលហេតុ | បញ្ហាបណ្តាញ |
ដំណោះស្រាយ | ដោះស្រាយរួចរាល់នៅថ្ងៃទី 28 កក្កដា 2021 ម៉ោង 05:40 |