ចម្លើយ
តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេចប្រសិនបើឈ្មោះស៊ីមកាតរបស់ខ្ញុំមិនត្រឹមត្រូវ ឬស៊ីមកាតរបស់ខ្ញុំមិនទាន់ចុះឈ្មោះ?
ត្រូវចុះឈ្មោះស៊ីមជាមួយអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណរបស់អ្នកឱ្យបានត្រឹមត្រូវតាមរយៈ សែលកាត អេប ការិយាល័យ ឬភ្នាក់ងារលក់សែលកាតដែលនៅជិតអ្នក។
- មុខងារបញ្ចូលប្រវត្តិរូបស៊ីម៖ ចូលទៅកាន់ សែលកាត អេប > ចុចលើ “លេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នក” > មើលប្រវត្តិរូប > ផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មានស៊ីមកាត > រួចធ្វើតាមការណែនាំ
- មុខងារ Chatbot៖ ចូលទៅកាន់ សែលកាត អេប > ចុចលើ “Chat” > ជ្រើសរើស “Chat with an agent” > បញ្ចូលប្រវត្តិរូបស៊ីមដោយផ្ញើរូបភាពអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណទាំងសងខាង និងលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកមកកាន់ភ្នាក់ងារ
- ដោនឡូត សែលកាត អេប៖ https://onelink.to/cellcard_app
