គម្រោងបង់មុន
កញ្ចប់ និង សេវាកម្មបន្ថែម
គម្រោងបង់តាមក្រោយ
សេវាទូរស័ព្ទអន្តរជាតិប្រើប្រាស់ក្រៅប្រទេស
ទិញស៊ីមសែលកាត
អុីនធឺណិតខ្សែកាបិ៍អុបទិក
ហ្គេម
ផ្សេងៗ
ម៉ាកសញ្ញា
ប្រភេទ
ក្នុងករណីដែលអ្នកភ្ជាប់គម្រោងដដែល ឬគម្រោងថ្មី ទិន្នន័យដែលនៅសល់នឹងត្រូវបានបាត់។
តើធ្វើយ៉ាងណាទើបដឹងថាទូរស័ព្ទរបស់ខ្ញុំអាចប្រើប្រាស់មុខងារ VoLTE?
តើឯកសារអ្វីខ្លះដែលយើងត្រូវការពីអតិថិជន?
បើខ្ញុំកំពុងប្រើកញ្ចប់ Social Pack តូច តើខ្ញុំអាចប្រើសម្រាប់កម្មវិធីដែលមានតែនៅលើកញ្ចប់កណ្តាល និងធំបានដែរឬទេ?
តើមុខងារ VoLTE មាននៅទីតាំងណាខ្លះ?
តើអតិថិជនអាចទាក់ទងលេខមួយណាសម្រាប់សួរព័ត៌មានបន្ថែម ឬសម្រាប់បញ្ហាអ៊ីនធឺណិត?
តើខ្ញុំអាចប្តូរពីកញ្ចប់តូចទៅកញ្ចប់កណ្តាល ឬធំបានដែរទេ?
តើខ្ញុំអាចបើកមុខងារ VoLTE តាមវិធីណា?
តើអតិថិជនអាចទិញ សែលកាតហូមវ៉ាយហ្វាយ ប៉ុន្មានខែខ្លះ?
បើខ្ញុំប្រើប្រាស់កម្មវិធីបណ្តាញសង្គមច្រើន ហើយខ្ញុំមិនបានភ្ជាប់គម្រោងណាមួយហើយខ្ញុំគ្មានលុយក្រៅប្រព័ន្ធ តើខ្ញុំអាចនៅប្រើប្រាស់កញ្ចប់ Social Pack បានដែរឬទេ?
តើនឹងមានការគិតលុយបន្ថែមពេលខ្ញុំបើកមុខងារ VoLTE ដែរឬទេ?
តើអតិថិជនអាចប្រើប្រាស់ស៊ីមដែលគាត់មានស្រាប់ដើម្បីទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍បន្ថែមពី សែលកាតហូមវ៉ាយហ្វាយ ដែរឬទេ?
តើខ្ញុំអាចនៅប្រើកម្មវិធីបណ្តាញសង្គមដែលបានកំណត់ពី Social Pack ពេលខ្ញុំផ្តាច់កញ្ចប់ដោយខ្លួនឯងបានដែរឬទេ?
ទូរស័ព្ទខ្ញុំជាទូរស័ព្ទដែលអាចប្រើមុខងារ VoLTE បាន ប៉ុន្តែហេតុអ្វីខ្ញុំមិនអាចបើកមុខងារនេះបាន?
តើអតិថិជនអាចផ្លាស់ប្តូរកញ្ចប់អ៊ីនធឺណិត ឬប្តូរទីតាំងក្រោយការបង់លុយបានឬទេ?
តើនឹងមានអ្វីកើតឡើងចំពោះស៊ីមដែលយើងផ្តល់ជូនអតិថិជន ក្រោយពេលអតិថិជនផ្តាច់ឬឈប់ប្រើប្រាស់ សែលកាតហូមវ៉ាយហ្វាយ?
តើខ្ញុំអាចប្រើប្រាស់តាម Browser បានដែរឬទេ?
តើអតិថិជនអាចបង់ប្រាក់តាមវិធីណាខ្លះ?
ប្រសិនបើអតិថិជនត្រូវការឧបករណ៍ជំនួយសេវាអ៊ីនធឺណិត Router បន្ថែមដើម្បីពង្រីកសេវាអ៊ីនធឺណិតក្នុងគេហដ្ឋានរបស់គាត់ តើគាត់ត្រូវធ្វើដូចម្តេច?
តើអតិថិជនត្រូវយក Modem ONU Built-In WiFi ត្រឡប់មកការិយាល័យសែលកាតវិញទេ ពេលដែលគាត់ឈប់ប្រើប្រាស់ cellcard Home WiFi?
ក្រោយការបង់លុយ តើប៉ុន្មានថ្ងៃ/ម៉ោង ទើបអតិថិជនមានអ៊ីនធឺណិតប្រើប្រាស់?
ជជែកជាមួយយើងខ្ញុំឥឡូវនេះសម្រាប់ជំនួយផ្សេងៗ