គម្រោងបង់មុន
កញ្ចប់ និង សេវាកម្មបន្ថែម
គម្រោងបង់តាមក្រោយ
សេវាទូរស័ព្ទអន្តរជាតិប្រើប្រាស់ក្រៅប្រទេស
ទិញស៊ីមសែលកាត
អុីនធឺណិតខ្សែកាបិ៍អុបទិក
ហ្គេម
ផ្សេងៗ
ម៉ាកសញ្ញា
ប្រភេទ
គម្រោងសេរី+ គឺសម្រាប់អតិថិជនគ្រប់គ្នា ជាពិសេសអតិថិជនដែលប្រើប្រាស់អ៊ីនធឺណិតច្រើន។
តើធ្វើយ៉ាងណាទើបដឹងថាទូរស័ព្ទរបស់ខ្ញុំអាចប្រើប្រាស់មុខងារ VoLTE?
តើគម្រោងសេរី+ មានអត្ថប្រយោជន៍អ្វីខ្លះ?
តើឯកសារអ្វីខ្លះដែលយើងត្រូវការពីអតិថិជន?
បើខ្ញុំកំពុងប្រើកញ្ចប់ Social Pack តូច តើខ្ញុំអាចប្រើសម្រាប់កម្មវិធីដែលមានតែនៅលើកញ្ចប់កណ្តាល និងធំបានដែរឬទេ?
តើមុខងារ VoLTE មាននៅទីតាំងណាខ្លះ?
តើមានអ្វីកើតឡើង នៅពេលខ្ញុំប្រើទិន្នន័យអ៊ីនធឺណិតអស់មុនគម្រោងផុតកំណត់?
តើអតិថិជនអាចទាក់ទងលេខមួយណាសម្រាប់សួរព័ត៌មានបន្ថែម ឬសម្រាប់បញ្ហាអ៊ីនធឺណិត?
តើខ្ញុំអាចប្តូរពីកញ្ចប់តូចទៅកញ្ចប់កណ្តាល ឬធំបានដែរទេ?
តើខ្ញុំអាចបើកមុខងារ VoLTE តាមវិធីណា?
តើអតិថិជនអាចទិញ សែលកាតហូមវ៉ាយហ្វាយ ប៉ុន្មានខែខ្លះ?
បើខ្ញុំប្រើប្រាស់កម្មវិធីបណ្តាញសង្គមច្រើន ហើយខ្ញុំមិនបានភ្ជាប់គម្រោងណាមួយហើយខ្ញុំគ្មានលុយក្រៅប្រព័ន្ធ តើខ្ញុំអាចនៅប្រើប្រាស់កញ្ចប់ Social Pack បានដែរឬទេ?
តើនឹងមានការគិតលុយបន្ថែមពេលខ្ញុំបើកមុខងារ VoLTE ដែរឬទេ?
តើអតិថិជនអាចប្រើប្រាស់ស៊ីមដែលគាត់មានស្រាប់ដើម្បីទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍បន្ថែមពី សែលកាតហូមវ៉ាយហ្វាយ ដែរឬទេ?
តើខ្ញុំអាចនៅប្រើកម្មវិធីបណ្តាញសង្គមដែលបានកំណត់ពី Social Pack ពេលខ្ញុំផ្តាច់កញ្ចប់ដោយខ្លួនឯងបានដែរឬទេ?
ទូរស័ព្ទខ្ញុំជាទូរស័ព្ទដែលអាចប្រើមុខងារ VoLTE បាន ប៉ុន្តែហេតុអ្វីខ្ញុំមិនអាចបើកមុខងារនេះបាន?
តើមានអ្វីកើតឡើងនៅពេលការតេចេញ និងការផ្ញើសារអស់មុនគម្រោងផុតកំណត់?
តើអតិថិជនអាចផ្លាស់ប្តូរកញ្ចប់អ៊ីនធឺណិត ឬប្តូរទីតាំងក្រោយការបង់លុយបានឬទេ?
តើនឹងមានអ្វីកើតឡើងនៅពេលដែលខ្ញុំផ្តាច់កញ្ចប់ បន្ទាប់មកភ្ជាប់កញ្ចប់ថ្មីឡើងវិញ?
តើ Rollover មានន័យដូចម្តេច?
តើនឹងមានអ្វីកើតឡើងចំពោះស៊ីមដែលយើងផ្តល់ជូនអតិថិជន ក្រោយពេលអតិថិជនផ្តាច់ឬឈប់ប្រើប្រាស់ សែលកាតហូមវ៉ាយហ្វាយ?
តើខ្ញុំអាចប្រើប្រាស់តាម Browser បានដែរឬទេ?
របៀបភ្ជាប់គម្រោងសែលកាតសេរី+?
តើអតិថិជនអាចបង់ប្រាក់តាមវិធីណាខ្លះ?
តើខ្ញុំអាចផ្ញើគម្រោងសេរី+ ជាកាដូទៅកាន់មិត្តភក្តិតាមវិធីណា?
ប្រសិនបើអតិថិជនត្រូវការឧបករណ៍ជំនួយសេវាអ៊ីនធឺណិត Router បន្ថែមដើម្បីពង្រីកសេវាអ៊ីនធឺណិតក្នុងគេហដ្ឋានរបស់គាត់ តើគាត់ត្រូវធ្វើដូចម្តេច?
តើខ្ញុំអាចពិនិត្យមើលសមតុល្យដែលនៅសល់ដោយរបៀបណា?
តើអតិថិជនត្រូវយក Modem ONU Built-In WiFi ត្រឡប់មកការិយាល័យសែលកាតវិញទេ ពេលដែលគាត់ឈប់ប្រើប្រាស់ cellcard Home WiFi?
តើលេខទំនាក់ទំនងផ្លូវការណាដែលខ្ញុំអាចទាក់ទងទៅកាន់ក្រុមហ៊ុន?
ក្រោយការបង់លុយ តើប៉ុន្មានថ្ងៃ/ម៉ោង ទើបអតិថិជនមានអ៊ីនធឺណិតប្រើប្រាស់?
របៀបផ្ដាច់គម្រោងសេរី+?
ជជែកជាមួយយើងខ្ញុំឥឡូវនេះសម្រាប់ជំនួយផ្សេងៗ