អ៊ីនធើណិត Roaming ប្រចាំថ្ងៃ | សែលកាត

ដំណើរកម្សាន្តរឹតតែសប្បាយពេលមានអ៊ីនធើណិត!

ជាមួយកញ្ចប់សេវាអ៊ីនធើណិត Roaming ប្រចាំថ្ងៃ របស់សែលកាត អ្នកមិនចាំបាច់ស្រ្តេសពីបញ្ហាប្តូរស៊ីមកាតនៅព្រលានយន្តហោះ ចំណាយពេលដើររក wifi ឫក៏ទ្រាំប្រើអ៊ីនធើណិតយឺតទៀតឡើយ។

ដើម្បីរីករាយជាមួយកញ្ចប់សេវាអ៊ីនធើណិត Roaming ប្រចាំថ្ងៃ សូមជ្រើសរើសយក ក្រុមហ៊ុនដៃគូរបស់យើង ណាមួយ នៅពេលដែលអ្នកធ្វើដំណើរនៅក្រៅប្រទេស។

កញ្ចប់សេវានេះ​​ ជាដៃគូធ្វើដំណើរដ៏ល្អបំផុត ប្រសិនបើអ្នកចូលចិត្តធ្វើដំណើរកំសាន្ត។

មិនថាអ្នកមានគម្រោងទៅដល់ណានោះទេ ឥឡូវនេះអ្នកអាចយកស៊ីមសែលកាតដែលមានអ៊ីនធើណិតលឿនបំផុត ជាមួយអ្នក ទៅគ្រប់ទីកន្លែង ដែលធ្វើឱ្យអ្នក កាន់តែមានភាពងាយស្រួល ដើម្បីរក្សាទំនាក់ទំនងជាមួយ អ្នកគ្រប់គ្នា ពេលដែលអ្នកកំពុងធ្វើដំណើរកំសាន្ត។

បញ្ចូលលុយពេលប្រើ Roaming:

ជម្រើសទី 1: *123* លេខកូដ 14 ខ្ទង់ # រួចបញ្ជូន

ឧទាហរណ៍: *123*23345678345678#

ជម្រើសទី 2: បញ្ចូលលុយយ៉ាងងាយស្រួលតាមរយៈ Cellcard App

ជម្រើសទី 3: បញ្ចូលតាមរយៈ e-top up (Wing និងតាម App សេវាធនាគារ)

ដើម្បីឆែកមើលទឹកប្រាក់: #823#

លក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់

  • អ្នកត្រូវភ្ជាប់សេវា Roaming ​ មុនពេលអ្នកធ្វើដំណើរ។ សូមចុច *8910# (ភ្ជាប់ដោយឥតគិតថ្លៃ)
  • គ្រប់គម្រោងអ៊ីនធើណិត Roaming ប្រចាំថ្ងៃ មានសុពលភាពរយៈពេល 24 ម៉ោង និងមិនភ្ជាប់ឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិនោះទេ។ ដើម្បីបន្តប្រើសេវានេះអ្នកត្រូវភ្ជាប់គម្រោងណាមួយឡើងវិញ នៅទីណាក៏បាន ដោយចុច  *8911#
  • អ្នកអាចចាប់ផ្ដើមប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណិត Roaming ប្រចាំថ្ងៃ ​បន្ទាប់ពីអ្នកទទួលសារបញ្ជាក់​ ពីការភ្ជាប់បានជោគជ័យ។
  • ការផ្តល់ជូននេះ សម្រាប់អតិថិជនបង់ប្រាក់ជាមុន តែប៉ុណ្ណោះ។
  • គោលការណ៍ប្រើប្រាស់សមរម្យ ត្រូវបានអនុវត្ត។

តើអ្វីជាគោលការណ៍ប្រើប្រាស់សមរម្យ?

គោលការណ៍ប្រើប្រាស់សមរម្យត្រូវបានអនុវត្ត គឺការផ្តល់ជូនសម្រាប់អតិថិជនប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទតាមតម្រូវការផ្ទាល់ខ្លួន។ សែលកាតសូមណែនាំ រាល់គម្រោងបង់ប្រាក់ជាមុន របស់សែលកាត មិនគួរប្រើប្រាស់សម្រាប់គោលបំនងអាជីវកម្ម ឬពាណិជ្ជកម្មនោះទេ ពីព្រោះវាអាចមានផលប៉ះពាល់ដល់អតិថិជនដែលប្រើប្រាស់សម្រាប់គោលបំណងផ្ទាល់ខ្លួន។ សែលកាតសូមរក្សាសិទ្ធិក្នុងការផ្អាកការប្រើប្រាស់ពីបណ្តាគណនី ឬលេខទូរស័ព្ទដែលប្រើប្រាស់សេវាផ្ញើសារជាអក្សរ ឬ ការហៅទូរស័ព្ទ ឬ ការរំខានគ្រប់រូបភាពដែលមានលក្ខណៈ ហួសកម្រិតក្នុងគោលបំនងអាជីវកម្មផ្សេងៗ។

តើខ្ញុំអាចដំណើរការអ៊ីនធើណិត Roaming ប្រចាំថ្ងៃ តាមរយៈ Cellcard App ដោយរបៀបណា?

សូមចូលទៅកាន់ Cellcard App => សេវាកម្មអន្តរជាតិ => អ៊ីនធើណិតនៅក្រៅប្រទេស រួចជ្រើសរើសគម្រោងដែលអ្នកត្រូវការ។

តើធ្វើយ៉ាងម៉េចទើប ខ្ញុំអាចដឹងថាខ្ញុំភ្ជាប់គម្រោងបានជោគជ័យ?

អ្នកនឹងទទួលបានសារជូនដំណឹងក្រោយពេលអ្នកភ្ជាប់បានជោគជ័យ។

តើគម្រោងអ៊ីនធើណិត Roaming ប្រចាំថ្ងៃ អាចតេ និងផ្ញើសារបានដែរឬទេ?

ទេ! ការតេចូល ការទទួលការតេចូល និង SMSMO នឹងត្រូវបានគិតថ្លៃសេវាបន្ថែមអាស្រ័យលើតម្លៃជាក់ស្ដែង។ សូមចុច ទីនេះ សម្រាប់ព័ត៌មានលម្អិត

តើធ្វើយ៉ាងណាទើបខ្ញុំអាចតេចេញបាន?

​​​​​​​​​​ [+][លេខកូដប្រទេស + លេខទូរស័ព្ទ]

ឧទាហរណ៍ៈ

​តេទៅកម្ពុជា៖ +85512812812

​​​តេក្នុងប្រទេសថៃ៖ +6626474491

ប្រសិនបើខ្ញុំប្រើអ៊ីនធើណិត Roaming របស់ប្រតិបត្តិករមិនមែនជាដៃគូ តើខ្ញុំអាចប្រើគម្រោង អ៊ីនធើណិត Roaming ប្រចាំថ្ងៃ បានឬទេ?

អ្នកមិនអាចប្រើអ៊ីនធើណិត Roaming ប្រចាំថ្ងៃ របស់ប្រតិបត្តិករមិនមែនជាដៃគូនោះទេ។ សូមចុចទីនេះ ដើម្បីមើលប្រតិបត្តិករដែលជាដៃគូ របស់យើង។

តើខ្ញុំអាចប្រើគម្រោងតែមួយ នៅប្រទេសផ្សេងគ្នាបានដែរឬទេ?

ប្រាកដណាស់អ្នកអាចប្រើប្រាស់គម្រោងតែមួយ សម្រាប់ប្រទេសផ្សេងគ្នាបាន ក្នុងករណីដែលប្រទេសទាំងនោះស្ថិតក្នុងប្រភេទគម្រោងតែមួយ។

ពាក់ព័ន្ធ

គម្រោងសេវាបង់ប្រាក់ជាមុន

សិក្សាបន្ថែម

កញ្ចប់គម្រោង iNET

សិក្សាបន្ថែម

ទូរស័ព្ទដៃ

សិក្សាបន្ថែម

សែលកាតឈ្នះពានរង្វាន់បណ្ដាញសេវាអ៊ីនធើណិតលឿនជាងគេបំផុតនៅកម្ពុជា !