ទទួលដំបូន្មាន ចម្លើយ និងព័ត៌មាន

តើខ្ញុំអាចទិញទូរស័ព្ទប្រភេទ 4G LTE ដែលអាចដំណើរការប្រព័ន្ធសែលកាតថ្មីនេះបាននៅឯណា?

អ្នកអាចទិញទូរស័ព្ទប្រភេទ 4G LTE បាននៅការិយាល័យសែលកាតដែលនៅជិតបំផុត ឬហាងលក់ទូរស័ព្ទដទៃទៀតលើទីផ្សារ។ ត្រូវប្រាកដថា វាអាចដំណើរការ LTE 1800 (LTE Band 3) បាន។ សម្រាប់ទូរស័ព្ទទំនើបចុងក្រោយបំផុតដែលមាន 4G ស្រាប់ពីក្រុមហ៊ុនដៃគូយើងខ្ញុំ សូមចុចទីនេះ។ អាចរកទិញបាននៅការិយាល័យយើងខ្ញុំ ហើយទទួលបានកញ្ចប់គម្រោងពិសេស និងកាដូជាច្រើន!

តើ4G LTE ជាអ្វី?

4G LTE គឺជាបច្ចេកវិទ្យាទូរគមនាគមន៍ចល័តដែលអាចឲ្យលោកអ្នកទទួលបានអ៊ីនធើណិតល្បឿនលឿន បំផុត។ ដូច្នេះលោកអ្នកអាចទស្សនាវីដេអូដោយមិនរអាក់រអួល ទាញយកមាតិកាផ្សេងកាន់តែលឿន បទពិសោធរលូនជាមួយកម្មវិធីផ្សេងៗដែលមានផ្ទុករូបភាពជាច្រើនឧទាហរណ៍ដូចជាផែនទី Instagram ឬ ហ្វេសប៊ុកជាដើម។

តើ 3G និង 4G ខុសគ្នាដូចម្ដេច?

4G អាចឲ្យលោកអ្នកប្រើអ៊ីនធើណិតលឿនជាងបំផុត។ ប្រសិនបើអ្នកទស្សនាវីដេអូ ទាញយកមាតិកា ឬ ចូលចិត្តប្រើកម្មវិធីទំហំធំដូចជា ហ្វេសប៊ុក ឬ Instagram ការប្រើ 4G ជួយកាត់បន្ថយពេលវេលាបើកឲ្យវាដំណើរការ និងទាញមាតិកាបានលឿនជាងធម្មតា។

តើខ្ញុំអាចបន្តអត្ថប្រយោជន៍ពីគម្រោងខ្ញុំកំពុងប្រើជាមួយ 4G LTE បានទេ ឬមួយក៏ខ្ញុំត្រូវប្ដូរទៅកាន់គម្រោងណាមួយឲ្យប្រាកដ?

ប្រសិនបើអ្នកកំពុងប្រើគម្រោង តាមចិត្ត/XG/ iNET អ្នកនៅតែអាចបន្តប្រើប្រាស់វាបាន។ ទោះយ៉ាងណា ដើម្បីងាយស្រួល យើងសូមណែនាំអ្នកឲ្យភ្ជាប់គម្រោងដែលដែលមានខ្ពស់ជាងគម្រោងបច្ចុប្បន្ន។

តើមានឧបករណ៍ណាខ្លះដែលមាន 4G LTE ស្រាប់ លក់នៅទីផ្សារកម្ពុជា?

សម្រាប់ទូរស័ព្ទទំនើបចុងក្រោយមួយចំនួនលើទីផ្សារ មានប្រព័ន្ធ 4G LTE ជាស្រេច។ សូមចុចទីនេះ! ទូរស័ព្ទទំនើបចុងក្រោយមួយចំនួនរបស់ក្រុមហ៊ុនដៃគូយើង មាន 4G LTE ស្រាប់។ អាចរកជាវបាននៅហាងក្រុមហ៊ុនយើងខ្ញុំ ហើយទទួលបានគម្រោងផ្ដល់ជូនពិសេស និងកាដូជាច្រើន!

តើខ្ញុំត្រូវការអ្វីខ្លះដើម្បីប្រើប្រព័ន្ធសែលកាត 4G LTE?

ត្រូវប្រាកដថា ឧបករណ៍លោកអ្នកអាចប្រើប្រព័ន្ធ 4G LTE (Band 3 1800 frequency) បាន។ ដើម្បីពិនិត្យមើលថាទូរស័ព្ទអ្នកអាចប្រើ 4G LTE បានឬអត់ សូមចូលទៅ settings ដើម្បីពិនិត្យមើលបញ្ជីប្រព័ន្ធទូរស័ព្ទលោកអ្នក។ លោកអ្នកក៏ត្រូវការស៊ីម 4G LTE ដែរ។ ប្ដូរស៊ីមកាតលោកអ្នកទៅជាស៊ីម 4G LTE នៅការិយាល័យ សែលកាត ដែលនៅជិតលោកអ្នកបំផុត។ ហាងចែកចាយសែលកាតយើងមួយចំនួន ក៏នឹងមានស៊ីម 4G LTE ឆាប់ៗនេះ។

តើខ្ញុំអាចប្រើទូរស័ព្ទមាន 4G LTE ស្រាប់ដែលខ្ញុំបានទិញពីប្រទេសក្រៅមកដាក់ស៊ីមសែលកាត 4G-LTE បានឬទេ?

ទូរស័ព្ទនោះត្រូវមាន LTE 1800 (LTE Band 3)។

តើខ្ញុំត្រូវមានទូរស័ព្ទដែលមានលក្ខណៈពិសេសសម្រាប់ប្រើប្រព័ន្ធ 4G LTE មែនទេ?

ត្រូវហើយ។ ដើម្បីប្រើប្រព័ន្ធសែលកាត 4G LTE បាន លោកអ្នកត្រូវប្រើទូរស័ព្ទទំនើប ឬឧបករណ៍ផ្សេងទៀតដែលអាចប្រើប្រព័ន្ធ 4G LTE (Band 3 1800 frequency) បាន។ សូមត្រួតពិនិត្យមើលព័ត៌មានលំអិតអំពីទូរស័ព្ទដៃរបស់អ្នក ឬ ទៅកាន់ គេហទំព័រម៉ូដែលទូរស័ព្ទរបស់អ្នក ដើម្បីបញ្ជាក់ថា ទូរស័ព្ទដែលអ្នកកំពុងប្រើប្រាស់អាចប្រើប្រាស់ ជាមួយ Band 3 1800 frequency ។

តំបន់ណាខ្លះដែលមានប្រព័ន្ធ 4G LTE គ្របដណ្ដប់រួចរាល់?

ស្វែងយល់ពី បណ្តាញសេវាគ្របដណ្តប់ SUPER 4G របស់ សែលកាត ដែលត្រូវបានដំឡើង ជាមួយដៃគូសហការរបស់ សែលកាត Nokia និង Huawei ដែលនឹងធ្វើឲ្យសេវាអ៊ីនធើណិត កាន់តែគ្របដណ្តប់ធំទូលាយ និងខ្លាំងជាងមុន ដែលជួយឲ្យ ប្រជាជនកម្ពុជា អាចប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណិត កាន់តែងាយស្រួល។ ​

តើកម្មវិធី Cellcard Rewards ជាអ្វី?

កម្មវិធី Cellcard Rewards ជាកម្មវិធីពិសេសដែលផ្ដល់នូវអត្ថប្រយោជន៍3រួមបញ្ចូលតែ1 ដល់អតិថិជនសែលកាត៖ ការបញ្ចុះតម្លៃ សន្សំពិន្ទុ និងការទូទាត់។

តើខ្ញុំអាចទទួលបានកាត Cellcard Rewards ដោយរបៀបណា?

អ្នកចាំបាច់ត្រូវប្រើលេខសែលកាត យ៉ាងតិច3 ខែ និងប្រើប្រាស់ជាមធ្យម $2 ក្នុងមួយខែ ដើម្បីមានសិទ្ធិចូលរួមកម្មវិធី Cellcard Rewards។ ចុច#1212# ដើម្បីពិនិត្យមើលសិទ្ធិចូលរួមរបស់លោកអ្នក។ អញ្ជើញទៅកាន់ការិយាល័យសែលកាតដើម្បីស្នើសុំកាត Cellcard Rewards​ របស់អ្នក ដោយឥតគិតថ្លៃ។

តើខ្ញុំអាចទទួលបានការបញ្ចុះតម្លៃដោយរបៀបណា?

ងាយៗគ្រាន់តែបង្ហាញកាត Cellcard Rewards អ្នកទៅកាន់ហាងដែលជាដៃគូកម្មវិធី Cellcard Rewards ណាមួយដែលមានស្លាកសម្គាល់កម្មវិធី Cellcard Rewards នៅលើទ្វារ ឬតុគិតលុយ។ ចង់ស្វែងរកហាងដៃគូទាំងនោះ​ ចុចចូលទៅតាមរយៈ http://www.cellcard.com.kh/en/rewards-discounts/

តើធ្វើដូចម្ដេចទើបខ្ញុំអាចធ្វើការទូទាត់តាមរយៈកាត Cellcard rewards បាន?

ជំហានទី1៖ ដំណើរការកាត Cellcard rewards អ្នកជាមួយគណនីវីងនៅតាមការិយាល័យសែលកាតនានា។

ជំហានទី2៖ ដាក់ប្រាក់ក្នុងគណនីវីងរបស់អ្នក។

ជំហានទី3៖ ទិញឥវ៉ាន់នៅតាមហាងដៃគូទូទាត់ Cellcard rewards ណាមួយ

តើធ្វើដូចម្ដេចទើបខ្ញុំទទួលបានពិន្ទុ?

រាល់ការចំណាយយ៉ាងតិច $1​ពីសមតុល្យគណនីគោលរបស់អ្នកក្នុងប្រព័ន្ធ(ទូរស័ព្ទ ផ្ញើសារជាអក្សរ និងអ៊ីនធើណិត) អ្នកទទួលបាន1ពិន្ទុ និងការចំណាយ $1 ក្រៅប្រព័ន្ធអ្នកទទួលបាន 0,5ពិន្ទុ ។ ដើម្បីពិនិត្យចំនួនពិន្ទុសន្សំ ចុច#1212#1#

សម្គាល់៖ ពិន្ទុមានសុពលភាព 24ខែ ហើយនឹងត្រូវកាត់ជាបន្តបន្ទាប់។

តើខ្ញុំប្រើប្រាស់ពិន្ទុខ្ញុំបានដូចម្ដេច?

ប្ដូរពិន្ទុរបស់អ្នកជាមួយរង្វាន់ Cellcard Rewards នានា។ ដើម្បីពិនិត្យមើលពិន្ទុ​ ចុច#1212#1#

តើខ្ញុំធ្វើដូចម្តេចដើម្បីពិនិត្យថាស៊ីមកាតរបស់ខ្ញុំចុះឈ្មោះរួចហើយឬនៅ ?

ចុច #5656 # រួចចុចបញ្ជូន ។

តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេចប្រសិនបើឈ្មោះស៊ីមកាត របស់ខ្ញុំ មិនត្រឹមត្រូវឬស៊ីមកាត របស់ខ្ញុំមិនទាន់ចុះឈ្មោះ?

 

អ្នកអាចបញ្ចូលទិន្នន័យថ្មី ឬចុះឈ្មោះឯកសារស៊ីមកាតរបស់លោកអ្នកតាមរយៈបណ្តាញ ដូចខាងក្រោម:

• សូមអញ្ជើញមកកាន់ការិយាល័យសែលកាតណាមួយ ភ្ចាប់ជាមួយនឹងអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណដែល មានសុពលភាព។

  • ផ្ញើរូបនៃអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ដែលមានសុពលភាពរបស់អ្នក ជាមួយនឹងលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នក សរសេរនៅខាងក្រោម ទៅកាន់គណនី Viber របស់យើងខ្ញុំ: +855 85 333 731
  • ផ្ញើរូបនៃអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ដែលមានសុពលភាពរបស់អ្នក ជាមួយនឹងលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នក សរសេរនៅខាងក្រោម ទៅកាន់គេហទំព័របណ្តាញសង្គម Facebook: Cellcard SIM Registration
  •   អ៊ីម៉ែល រូបនៃអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ដែលមានសុពលភាពរបស់អ្នកទៅ: customercare@cellcard.com.kh
  •    ចុះឈ្មោះ អនឡាញ នៅគេហទំព័រ របស់ក្រុមហ៊ុន: www.cellcard.com.kh/profile

តើឯកសារអ្វីខ្លះដែលត្រូវការដើម្បីចុះឈ្មោះ ស៊ីមកាត?

អ្នក អាចនាំមកនូវ ការមួយ ឯកសារដូចខាងក្រោម ដូចខាងក្រោម:

  • អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណពលរដ្ឋកម្ពុជាដែលមានសុពលភាព ឫ
  • ប័ណ្ណសំគាល់ខ្លួន របស់បុគ្គលិក រដ្ឋាភិបាល ដែលមានសុពលភាព និងមានអាសយដ្ឋាន របស់អ្នក ឫ
  • ប័ណ្ណសំគាល់ខ្លួន របស់ប៉ូលីសជាតិ ឬកងយោធពលខេមរភូមិន្ទដែលមានសុពលភាព និងមានអាសយដ្ឋានរបស់អ្នក ឫ
  • ប័ណ្ណសំគាល់ខ្លួន របស់ព្រះសង្ឃ ឫ
  • លិខិតឆ្លងដែនដែលមានសុពលភាព ឫ
  • សៀវភៅគ្រួសារ ដែលមានសុពលភាព ឫ
  • ប័ណ្ណបើកបរ ដែលមានសុពលភាព

តើខ្ញុំអាច ពិនិត្យមើល ឈ្មោះស៊ីមកាត របស់ខ្ញុំ បានរឺទេ បើខ្ញុំជាអតិថិជនបង់ប្រាក់ប្រចាំខែ?

អតិថិជនបង់ប្រាក់ជាមុន និងអតិថិជនបង់ប្រាក់ប្រចាំខែទាំងអស់អាចពិនិត្យមើល ឈ្មោះស៊ីមកាត របស់ពួកគាត់តាមរយៈ #5656# រួចចុចបញ្ជូន

តើខ្ញុំ ត្រូវការបង់ប្រាក់ សម្រាប់ការពិនិត្យមើល ឈ្មោះស៊ីមកាត របស់ខ្ញុំដែររឺទេ?

មិនត្រូវបានគិតថ្លៃទេ។

តើធ្វើដូចម្តេច ដើម្បីភ្ជាប់ BIG LOVE ?

អាចអាចជ្រើសរើស BIG LOVE របស់អ្នក!

BIGLOVE $1 ទូរស័ព្ទទៅ 898  រួចចុចលេខ 1 ឬចុច *898*100#

BIGLOVE $2 ទូរស័ព្ទទៅ 898  រួចចុចលេខ 2 ឬចុច *898*200#

BIGLOVE $8 ទូរស័ព្ទទៅ 898  រួចចុចលេខ 3 ឬចុច *898*800#

អ្នកក៏អាចផ្ញើកាដូ BIG LOVE ឲ្យមិត្តភក្តិបានផងដែរ!

ដើម្បីផ្ញើ BIGLOVE $1, ចុច *898*phone number*100#

ដើម្បីផ្ញើ BIGLOVE $2,  ចុច *898*phone number*200#

ដើម្បីផ្ញើ BIGLOVE $8, ចុច *898*phone number*800#

 

តើខ្ញុំអាចភ្ជាប់ សែលកាត BIG LOVE ប្រសិនបើលេខទូរស័ព្ទផ្អាកដំណើរបណ្តោះអាសន្ន ?

អ្នកអាចភ្ជាប់សែលកាត Big Love ពេលគណនីរបស់អ្នកនៅដំណើរការតែប៉ុណ្ណោះ។ ​ប្រសិនបើគណនីរបស់អ្នកផ្អាកដំណើរជាបណ្តាអាសន្ន សូមបញ្ចូលលុយទៅក្នុងគណនីអ្នក។

តើខ្ញុំអាចផ្ញើកាដូ សែលកាត BIG LOVE ទៅកាន់មិត្តភក្តិរបស់ខ្ញុំបានទេប្រសិនបើគណនីរបស់គេផ្អាកដំណើរជាបណ្តាអាសន្ន?

ពិតជាបាន! ពេលដែលមិត្តភក្តិរបស់អ្នកទទួលបានកាដូ Big Love   លេខទូរស័ព្ទរបស់គេនិងដំណើរការធម្មតា!

តើគម្រោង Cellcard Executive ជាអ្វី?

Cellcard Executive ជាគម្រោងថ្មីដ៏មានសក្ដានុពលរបស់ Cellcard Executive ថ្មី ដែលអាចឲ្យអតិថិជនទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ប្រើប្រាស់សេវាបង់ប្រាក់ប្រចាំខែរួមទាំងទឹកប្រាក់កំណត់បន្ថែមសម្រាប់ប្រើប្រាស់បន្ទាប់ពីប្រើអត្ថប្រយោជន៍គម្រោងអស់ និងអាចប្រើសេវា Roaming តាមតម្រូវការបានផងដែរ។

How do I subscribe my company to the new Cellcard Executive Plans?

សូមទូរស័ព្ទទៅកាន់ 012 999 712 or 712 ដើម្បីទទួលបានការណែនាំនូវគម្រោងដែលសក្ដិសមបំផុតសម្រាប់បំពេញតម្រូវការអាជីវកម្មរបស់លោកអ្នក ជាមួយនឹងសេវាកម្មដ៏ល្អបំផុតពីយើង។

តើគម្រោង Cellcard Executive Lite ជាអ្វី?

Cellcard Executive Lite គឺស្រដៀងគ្នានឹងគម្រោងសេវាបង់ប្រាក់ជាមុនដែរ ដែលអនុញ្ញាតឲ្យអតិថិជនគ្រប់គ្រងការចំណាយ និងមិនស្មុគស្មាញដោយគ្រាន់តែបញ្ចូលលុយប្រើប្រាស់បាននៅគ្រប់ពេលវេលា និងទីកន្លែងតាមតម្រូវការ។

តើអ្នកណាខ្លះអាចភ្ជាប់ សេវាដូរលុយអស្ចារ្យបាន?

គ្រប់អតិថិជនសេវាបង់ប្រាក់ជាមុនទាំងអស់ អាចប្រើ សេវា ដូរលុយអស្ចារ្យបាន លើកលែងតែអតិថិជនប្រើទូរស័ព្ទលើតុ គម្រោងសែលកាតធំធំ និងគម្រោងស៊ីមទេសចរ។ លោកអ្នកក៏អាចប្រើគម្រោងដូរលុយអស្ចារ្យបានប្រសិនបើជាលោកអ្នកកំពុងភ្ជាប់គម្រោងសែលកាតណាមួយដូចជា XG តាមចិត្ត ឬ និយាយ ដោយមិនប៉ះពាល់ដល់អត្ថប្រយោជន៍គម្រោងដែលបានភ្ជាប់នោះឡើយ។ យ៉ាងណាប្រសិនបើលោកអ្នកភ្ជាប់គម្រោងអស្ចារ្យ $1=$30 នោះការភ្ជាប់គម្រោងរបស់អ្នកនឹងត្រូវជំនួសដោយ សេវា ដូរលុយអស្ចារ្យថ្មី។

តើខ្ញុំអាចដូរលុយតាមសេវាដូរលុយអស្ចារ្យនេះបានច្រើនដងក្នុងមួយថ្ងៃដែរទេ?

តើគិតប្រាក់ដូចម្ដេចសម្រាប់សេវាដូរលុយអស្ចារ្យ?

ចំ៖ ការគិតប្រាក់នឹងអនុវត្តតាមអត្រាតម្លៃនៃគម្រោងដែលលោកអ្នកភ្ជាប់។ ប្រសិនបើលោកអ្នកមិនភ្ជាប់គម្រោងណាមួយទេ នោះវានឹងគិតប្រាក់តាមអត្រាតម្លៃធម្មតា។

តើធ្វើដូចម្ដេចទើបខ្ញុំទទួលបាន30នាទីបន្ថែមក្នុងមួយថ្ងៃ?

ការថែម 30នាទី នឹងផ្ដល់ជូនដោយស្វ័យប្រវត្តិទៅក្នុងគណនីលោកអ្នកបន្ទាប់ ពីដូរលុយបានជោគជ័យ។ សុពលភាពរបស់វា គឺរហូតដល់ម៉ោង 23:59 នៃថ្ងៃនីមួយៗ។ នៅម៉ោង 00:00 ចំនួននាទីដែលសល់មិនបានប្រើប្រាស់ នឹងត្រូវលុបចោល និងត្រូវបន្ថែមជូនវិញនៅថ្ងៃបន្ទាប់។ ត្រូវប្រាកដថាលេខទូរស័ព្ទលោកអ្នកនៅដំណើរការប្រើប្រាស់ដើម្បីទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍30នាទីបន្ថែមរាល់ថ្ងៃនេះ។

ប្រសិនបើខ្ញុំប្ដូរស៊ីមកាត ឬទូរស័ព្ទ តើខ្ញុំនៅតែអាចដំណើរការទិញផលិតផលឌីជីថល/app ដែលខ្ញុំបានទិញមកប្រើនៅស៊ីមចាស់ ឬទូរស័ព្ទចាស់របស់ខ្ញុំបានទេ?

ពិតជាបាន ប្រសិនបើស៊ីមថ្មីរបស់អ្នកជាស៊ីមសែលកាត ហើយប្រសិនបើគណនីអ៊ីម៉ែល Google របស់អ្នកនៅដដែល។

តើមានអ្វីកើតឡើងប្រសិនបើចៃដន្យខ្ញុំច្រឡំលុបផលិតផលឌីជីថល/appដែលបានទិញ?

អ្នកអាចដោនឡូតផលិតផលឌីជីថលដដែលនោះម្ដងទៀតដោយមិនគិតថ្លៃ។

តើអ្នកលក់អនឡាញណាខ្លះដែលអតិថិជនអាចទិញផលិតផលមកប្រើប្រាស់បានដោយប្រើសេវា ទិញតាមរយៈសមតុល្យទឹកប្រាក់សែលកាត?

នៅថ្ងៃសម្ពោធ វាអាចជាហ្គេម Sabay KING OF CARDS (ទាញយកហ្គេមពី playstore សម្រាប់ Android និង appstore សម្រាប់ i

តើអតិថិជនអាចបញ្ជាទិញផលិតផលឌីជីថលដោយប្រើ Wifi បានទេ?

ប្រាកដជាបាន ប៉ុន្តែត្រូវមានដំណើរការពិនិត្យផ្ទៀងផ្ទាត់មួយ។ សែលកាត នឹងផ្ញើលេខកូដ4ខ្ទង់ទៅកាន់លោកអ្នកតាមរយៈសារជាអក្សរ។

នៅពេលមានសារកំហុសទូទៅបង្ហាញ “ERROR MESSAGE” ឬ “PAYMENT CANCELLED” តើមានន័យថាម៉េច?

វាអាចមានន័យផ្សេងៗដូចខាងក្រោម៖

  • មានបញ្ហាបច្ចេកទេស/កំហុសប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការកើតឡើងក្នុងអំឡុងពេលប្រតិបត្តិការ។

ដំណោះស្រាយ៖ សូមរង់ចាំបន្តិច ហើយព្យាយាមម្ដងទៀត។

  • អ្នកមិនមែនប្រើប្រព័ន្ធសែលកាត ឬ អ្នកកំពុងប្រើគម្រោងបង់ប្រាក់ប្រចាំខែ។

ដំណោះស្រាយ៖ ត្រូវប្រាកដថា អ្នកកំពុងប្រើគម្រោងសេវាបង់ប្រាក់ជាមុនរបស់សែលកាត។

  • អ្នកបានបញ្ចូលលេខទូរស័ព្ទមិនត្រឹមត្រូវនៅពេលចុះឈ្មោះតាម wifi ពីដំបូង។

ដំណោះស្រាយ៖ ត្រូវប្រាកដថាអ្នកបានបញ្ចូលលេខសែលកាតដែលមានសុពលភាពសម្រាប់គម្រោងសេវាបង់ប្រាក់ជាមុន។

  • អ្នកបានបញ្ចូលលេខកូដសម្ងាត់មិនត្រឹមត្រូវ។

ដំណោះស្រាយ៖ ត្រូវប្រាកដថា អ្នកបានបញ្ចូលលេខកូដសម្ងាត់ត្រឹមត្រូវ។

  • វាត្រូវចំណាយពេលយូរក្នុងការបញ្ចូលលេខកូដសម្ងាត់។

ដំណោះស្រាយ៖ ត្រូវប្រាកដថា អ្នកបានបញ្ចូលលេខកូដសម្ងាត់ក្នុងរយៈពេល10នាទីបន្ទាប់ពីបានទទួលបានលេខកូដតាមរយៈសារជាអក្សរ។

  • អ្នកពុំមានទឹកប្រាក់គ្រប់គ្រាន់ (សមតុល្យគណនីគោល) ដើម្បីទិញ។

ដំណោះស្រាយ៖ បញ្ចូលលុយ ហើយព្យាយាមម្ដងទៀត

នៅពេលមានសារកំហុសទូទៅបង្ហាញថា “SORRY, YOU HAVE EXCEEDED YOUR LIMIT OF 5 PAYMENTS IN 1 DAY, PLEASE TRY AGAIN LATER” តើមានន័យថាម៉េច?

មានន័យថាអ្នកបានចំណាយលើសពី9,99ដុល្លារអាមេរិក ក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ ឬ ចំនួនទឹកប្រាក់បន្ថែមពីលើអតិបរមា 20ដុល្លារអាមេរិក ក្នុងមួយថ្ងៃ ឬប្រតិបត្តិការអតិបរមាលើសពី5ដងក្នុងមួយថ្ងៃ។

ដំណោះស្រាយ៖ រង់ចាំ 24ម៉ោងក្រោយ រួចព្យាយាមធ្វើប្រតិបត្តិការម្ដងទៀត (24ម៉ោងបន្ទាប់ពីប្រតិបត្តិការនីមួយៗទាំង5របស់អ្នក)

ខ្ញុំកំពុងប្រើប្រាស់គម្រោង XG4.5 ប្រសិនបើចង់ប្តូរទៅគម្រោង XG6 តើខ្ញុំត្រូវធ្វើដូចម្តេច?

អ្នកត្រូវមាន ទឹកប្រាក់គ្រប់គ្រាន់ក្នុងគណនី ចាប់ពី 6ដុល្លារឡើងទៅ ហើយចុច #8282#60#1# រួចបញ្ជូន នោះ អ្នកនឹងប្តូរទៅ គម្រោង XG6 ដោយស្វ័យប្រវត្តិ។សម្រាប់ជំនួយបន្ថែម សូមទូរស័ព្ទទៅលេខ 812.

តើខ្ញុំអាចប្រើគម្រោង XG របស់ខ្ញុំបានទេ ប្រសិនបើសមតុល្យគណនីរបស់ខ្ញុំស្មើសូន្យ ប៉ុន្តែគម្រោងមិនទាន់ផុតសុពលភាព?

ពិតជាបាន! គម្រោង XG អ្នក នឹងត្រូវផ្អាកក្នុងរយៈពេលដែលសមតុល្យគណនីរបស់អ្នកផុតសុពលភាពតែប៉ុណ្ណោះ។ វានឹងភ្ជាប់ដំណើរការឡើងវិញភ្លាម នៅពេលអ្នកបញ្ចូលលុយ។

តើមានអ្វីកើតឡើងចំពោះកញ្ចប់គម្រោង XG របស់ខ្ញុំដែលនៅសល់ នៅពេលគម្រោងផុតសុពលភាព ឬពេលខ្ញុំដូរទៅគម្រោងផ្សេង?

អត្ថប្រយោជន៍ទាំងអស់ដែលនៅសល់ក្នុងគម្រោង XG នោះនឹងត្រូវលុបចោល។

នៅពេលខ្ញុំបានភ្ជាប់គម្រោង XG ហើយ តើខ្ញុំនៅតែអាចភ្ជាប់គម្រោង iNET ឬ គម្រោងបន្ថែមដទៃទៀតបានទេ?

ពិតជាបាន! អ្នកអាចភ្ជាប់គម្រោងណាមួយជាមួយគម្រោង XG របស់អ្នកដូចជា៖ គម្រោង iNET ដាច់យប់ គម្រោងផ្ញើសារឥតកំណត់ Facebook Viber Whatsapp និង Line ឥតកំណត់ ជាដើម។

តើខ្ញុំអាចភ្ជាប់គម្រោង XG ច្រើនដងក្នុងពេលតែមួយបានដែរ ឬទេ?

អ្នកអាចភ្ជាប់គម្រោង XG បានច្រើនដងក្នុងពេលតែមួយតាមតំរូវការ។ គម្រោងនិមួយៗមានសុពលភាពផ្សេងគ្នា ហើយគម្រោងដែលមានសុពលភាពខ្លីជាងគេនឹងត្រូវប្រើមុនគេ។

តើមានការគិតប្រាក់បន្ថែមឬទេពេលខ្ញុំប្ដូរទៅប្រើ XG?

ទេ

តើខ្ញុំអាចប្រើប្រាស់គម្រោង XG សម្រាប់គោលបំណងអាជីវកម្មបានដែរឬទេ?

គម្រោងបង់ប្រាក់ជាមុនរបស់សែលកាតផ្តល់ជូនសម្រាប់អតិថិជនប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទតាមតម្រូវការផ្ទាល់ខ្លួន។ សែលកាតសូមណែនាំ រាល់គម្រោងបង់ប្រាក់ជាមុន របស់សែលកាត មិនគួរប្រើប្រាស់សម្រាប់គោលបំនងអាជីវកម្ម ឬពាណិជ្ជកម្មនោះទេ ពីព្រោះអាចមានផលប៉ះពាល់ដល់អតិថិជនដែលប្រើប្រាស់សម្រាប់គោលបំណងផ្ទាល់ខ្លួន។ សែលកាតសូមរក្សាសិទ្ធិក្នុងការផ្អាកការប្រើប្រាស់ពីបណ្តាគណនី ឬលេខទូរស័ព្ទដែលប្រើប្រាស់សេវាផ្ញើសារជាអក្សរ ឬ ការហៅទូរស័ព្ទ ឬ ការរំខានគ្រប់រូបភាពដែលមានលក្ខណៈ ហួសកម្រិតក្នុងគោលបំនងអាជីវកម្មផ្សេងៗ។

តើអ្នកណាមានសិទ្ធិទទួលបានការផ្ដល់ជូនពិសេសនេះ?

កម្មវិធីពិសេសនេះផ្ដល់ជូនសម្រាប់អតិថិជនសែលកាតទាំងអស់ ដែលភ្ជាប់គម្រោងអស្ចារ្យ$1=$30 ថ្មី ឬ ភ្ជាប់ឡើងវិញ ។

តើកម្មវិធីពិសេសនេះ អនុវត្តចំពោះការភ្ជាប់ឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិ និងការភ្ជាប់ឡើងវិញដោយខ្លួនឯងមែនឬទេ?

ពិតណាស់! កម្មវិធីពិសេសនេះអនុវត្តចំពោះទាំងការភ្ជាប់ឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិ និងការភ្ជាប់ឡើងវិញដោយខ្លួនឯង សម្រាប់គម្រោងអស្ចារ្យ $1 = $30

នៅពេលគម្រោង អស្ចារ្យ $1=$30 របស់ខ្ញុំ ផុតសុពលភាព តើមានអ្វីកើតឡើងចំពោះអត្ថប្រយោជន៍ទាំងអស់ដែលនៅសល់មិនទាន់បានប្រើប្រាស់?

រាល់អត្ថប្រយោជន៍ដែលនៅសល់ទាំងអស់ នឹងត្រូវលុបចោល។ ប្រសិនបើអ្នកភ្ជាប់ម្ដងទៀត ឬភ្ជាប់ឡើងវិញជាថ្មីក្នុងរយៈពេលកម្មវិធីពិសេស អ្នកនឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ដូចគ្នានេះម្ដងទៀត។

តើខុសគ្នាដូចម្ដេចរវាងការភ្ជាប់ឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិ និងដោយផ្ទាល់ខ្លួនឯង?

ជម្រើស ទាំងពីរនេះ អាចជ្រើសរើសបាន សម្រាប់គម្រោងអស្ចារ្យ $1 = $30 ប៉ុណ្ណោះ។ ការជ្រើសរើសភ្ជាប់ដោយស្វ័យប្រវត្តិសម្រាប់គម្រោងអស្ចារ្យ មានន័យថាក្រោយពីគម្រោងអស្ចារ្យលោកអ្នកផុតសុពលភាព សែលកាតនឹងភ្ជាប់គម្រោងអស្ចារ្យជាថ្មីជូនលោកអ្នកដោយស្វ័យប្រវត្តិ។ ធ្វើរបៀបនេះអាចជួយលោកអ្នកកុំឲ្យពិបាកចុចលេខកូដភ្ជាប់គម្រោងឡើងវិញរាល់ពេល។

ការភ្ជាប់គម្រោងឡើងវិញដោយខ្លួនឯង មានន័យថា អ្នកជ្រើសរើសការភ្ជាប់គម្រោង រៀងរាល់ពេលដែលអ្នកត្រូវការ ។ បន្ទាប់ពីគម្រោងដែលអ្នកបានភ្ជាប់ ផុតសុពលភាព សែលកាតនឹងមិនភ្ជាប់គម្រោងដោយស្វ័យប្រវត្តិជូនអ្នកឡើយ។ អ្នកចាំបាច់ត្រូវភ្ជាប់គម្រោង ឡើងវិញដោយខ្លួនឯងផ្ទាល់។

តើសុពលភាពនៃអត្ថប្រយោជន៍ (2.5ដុល្លារ) របស់គម្រោងសែលកាត អស្ចារ្យ មានរយៈពេលប៉ុន្មាន?

អត្ថប្រយោជន៍របស់គម្រោង អស្ចារ្យ មានសុពលភាព 1ថ្ងៃគិត ចាប់ពីម៉ោង 00:00:00ព្រឹក ដល់ 23:59:59យប់។ អត្ថប្រយោជន៍នៅសល់នឹងត្រូវលុបចោលបន្ទាប់ពីម៉ោង23:59:59យប់

តើ​ខ្ញុំ​អាច​ភ្ជាប់​គម្រោង អស្ចារ្យ 10សេន = 2.5ដុល្លារ បាន​ច្រើន​ជាង​1 ក្នុង​មួយ​ថ្ងៃ​បាន​ដែរ ឬទេ?

អ្នកអាចភ្ជាប់គម្រោងនេះបាន 2 ដង/ថ្ងៃ។ មានន័យថាអ្នកអាចប្តូរលុយ 10សេន ទៅជា 2.5ដុល្លារ បាន 2ដង/ថ្ងៃ។

តើខ្ញុំអាចភ្ជាប់គម្រោង អស្ចារ្យ $1 = $30 ច្រើនជាងម្តងក្នុងសប្តាហ៍តែមួយបានដែរឬទេ?

ពិតជាបាន!

តើអ្នកណាខ្លះអាចក្លាយជាសមាជិកចែករំលែកនាទីសម្រាប់គម្រោងតាមចិត្តរបស់ខ្ញុំ?

គ្រប់អតិថិជនសែលកាតសេវាបង់ប្រាក់ជាមុនទាំងអស់ លើកលែងតែ គម្រោងទូរស័ព្ទលើតុ។

តើខ្ញុំអាចក្លាយជាសមាជិកចែករំលែកនាទីបានទេ ប្រសិនបើខ្ញុំជាអតិថិជនភ្ជាប់គម្រោងតាមចិត្ត?

សូមអធ្យាស្រ័យមិនបានទេ

តើ​បុគ្គល​ម្នាក់​អាច​ចែករំលែក​ចំនួន​នាទី​ពី​គម្រោង​តាម​ចិត្ត​លើស​ពី​មួយ​គម្រោង​បាន​ទេ?

មិនបានទេ សមាជិកចែករំលែកនាទី រាប់បញ្ចូលក្នុងបញ្ជីចែករំលែកចំនួននាទីរបស់អតិថិជនគម្រោងតាមចិត្តតែមួយប៉ុណ្ណោះ។

តើខុសគ្នាដូចម្ដេចរវាងការភ្ជាប់ឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិ និងដោយផ្ទាល់ខ្លួនឯង?

ការជ្រើសរើសភ្ជាប់ដោយស្វ័យប្រវត្តិសម្រាប់គម្រោងតាមចិត្ត មានន័យថាក្រោយពីគម្រោងតាមចិត្ត លោកអ្នកផុតសុពលភាព សែលកាតនឹងភ្ជាប់គម្រោងតាមចិត្ត ជាថ្មីជូនលោកអ្នកដោយស្វ័យប្រវត្តិ។ ធ្វើរបៀបនេះអាចជួយលោកអ្នកកុំឲ្យពិបាកចុចលេខកូដភ្ជាប់គម្រោងឡើងវិញរាល់ពេល។

ការភ្ជាប់គម្រោងឡើងវិញដោយខ្លួនឯង មានន័យថា អ្នកជ្រើសរើសការភ្ជាប់គម្រោង រៀងរាល់ពេលដែលអ្នកត្រូវការ ។ បន្ទាប់ពីគម្រោងដែលអ្នកបានភ្ជាប់ ផុតសុពលភាព សែលកាតនឹងមិនភ្ជាប់គម្រោងដោយស្វ័យប្រវត្តិជូនអ្នកឡើយ។ អ្នកចាំបាច់ត្រូវភ្ជាប់គម្រោង ឡើងវិញដោយខ្លួនឯងផ្ទាល់។

 

តើគម្រោង LINE ឥតកំណត់ ភ្ជាប់មកជាមូយមុខងារអ្វីខ្លះ?

ជាមួយ គម្រោង LINE ឥតកំណត់ លោកអ្នកអាចប្រើមុខងារសម្រាប់ជជែក ឬជជែកជាក្រុម ផ្ញើសារ រូប sticker វីដេអូផ្សេងៗ សំឡេង និងរូបភាពផ្សេងៗ តាមរយៈ LINE ទៅ LINE ឬ វីដេអូឆ្លងឆ្លើយជាដើម។

តើខ្ញុំអាចភ្ជាប់គម្រោង LINE ឥតកំណត់ គម្រោង Facebook ឥតកំណត់ និងគម្រោង iNET ក្នុងពេលតែមួយបានទេ?

ពិតជាបាន! ចំពោះទិន្នន័យការប្រើប្រាស់ LINE នឹងត្រូវកាត់ចេញពីគម្រោង LINE ឥតកំណត់ ឯការប្រើប្រាស់ Facebook នឹងត្រូវកាត់ចេញពីគម្រោង Facebook ឥតកំណត់ ។ ចំណែកការប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណិតនឹងត្រូវកាត់ចេញពីគម្រោង iNET ។

តើអ្នកណាខ្លះអាចភ្ជាប់គម្រោងនេះបាន?

រាល់អតិថិជនគម្រោងបង់ប្រាក់ជាមុនទាំងអស់ លើកលែងគម្រោងសែលកាត និយាយ និង ទូរស័ព្ទលើតុ។

តើនឹងមានអ្វីកើតឡើងនៅពេលគម្រោង LINE ឥតកំណត់ របស់ខ្ញុំផុតសុពលភាព?

បន្ទាប់ពីផុតសុពលភាព គម្រោង LINE ឥតកំណត់ នឹងត្រូវភ្ជាប់ឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិប្រសិនបើលោកអ្នកមានទឹកប្រាក់គ្រប់គ្រាន់ ហើយអ្នកនឹងទទួលបានសារជូនជាដំណឹង។

តើគម្រោង Unlimited Viber ភ្ជាប់មកជាមូយមុខងារអ្វីខ្លះ?

ជាមួយគម្រោង unlimited Viber, លោកអ្នកអាចប្រើមុខងារ ហៅទូរស័ព្ទ ជជែក ផ្ញើ stickers វីឌីអូ និងរូបភាពតាមរយៈ Viber។

តើគម្រោងអ្វីខ្លះអាចភ្ជាប់គម្រោងនេះបាន?

រាល់គម្រោងបង់ប្រាក់ជាមុនទាំងអស់លើកលែង គម្រោងសែលកាតនិយាយនិង WLL

តើខ្ញុំអាចភ្ជាប់គម្រោង Unlimited Viber គម្រោង Unlimited Facebook និងគម្រោង iNET ក្នុងពេលតែមួយបានទេ?

បាន! ការប្រើប្រាស់Viber នឹងត្រូវកាត់ចេញពីគម្រោង Unlimited Viber ការប្រើប្រាស់Facebook នឹងត្រូវកាត់ចេញពីគម្រោង Unlimited Facebook។ ការប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណិតនឹងត្រូវកាត់ចេញពីគម្រោង iNET ។

តើនឹងមានអ្វីកើតឡើងនៅពេលគម្រោង Unlimited Viber របស់ខ្ញុំផុតសុពលភាព?

បន្ទាប់ពីកម្រោងរបស់អ្នកផុតសុពលភាព ការប្រើប្រាស់ Viber នឹងត្រូវគិតចេញពីគម្រោងអ៊ីនធើណិត ឬគណនីរបស់អ្នក។

ប្រសិនបើខ្ញុំបើកវីដេអូឬ Links ដែលភ្ជាប់ទៅ YouTube ឬវេបសាយដទៃទៀត តើខ្ញុំនឹងត្រូវគិតថ្លៃយ៉ាងដូចម្ដេច?

ការប្រើប្រាស់នឹងគិតលុយពីគណនីរបស់អ្នក។  ប្រសិនបើអ្នកភ្ជាប់គម្រោងiNETឬគម្រោងណាមួយដែលផ្ដល់ជូនទិន្នន័យអ៊ីនធើណិតស្រាប់ វានឹងកាត់ចេញពីគម្រោងនោះ មុនពេលកាតចេញពីគណនី។

តើមានអ្វីកើតឡើងនៅពេលគម្រោង Unlimited Facebook របស់ខ្ញុំអស់សុពលភាព?

នៅពេលគម្រោង Unlimited Facebook របស់អ្នកអស់សុពលភាព ការប្រើ Facebook របស់អ្នកនឹងត្រូវកាត់ពីក្នុងកញ្ចប់គម្រោងទិន្នន័យដទៃទៀត(គម្រោងiNET គម្រោងXG និង សែលកាត One) សមតុល្យទឹកប្រាក់បន្ថែម ឬ ទឹកប្រាក់ក្នុងទូរស័ព្ទរបស់អ្នក។

តើ WhatsApp ឥតកំណត់ ភ្ជាប់មកជាមូយមុខងារអ្វីខ្លះ?

ជាមួយ WhatsApp ឥតកំណត់ លោកអ្នកអាចប្រើមុខងារ ជជែក ឬជជែកជាក្រុម ផ្ញើ     វីដេអូ និងរូបភាព និងសម្លេង តាមរយៈ WhatsApp ។

តើខ្ញុំអាចភ្ជាប់ WhatsApp ឥតកំណត់ គម្រោង Unlimited Facebook និងគម្រោង iNET ក្នុងពេលតែមួយបានទេ?

បាន! ការប្រើប្រាស់ WhatsApp នឹងត្រូវកាត់ចេញពី WhatsApp ឥតកំណត់ ការប្រើប្រាស់Facebook នឹងត្រូវកាត់ចេញពីគម្រោង Facebook ឥតកំណត់ ។ ការប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណិតនឹងត្រូវកាត់ចេញពីគម្រោង iNET ។

តើនឹងមានអ្វីកើតឡើងនៅពេល WhatsApp ឥតកំណត់ របស់ខ្ញុំផុតសុពលភាព?

បន្ទាប់ពីផុតសុពលភាព WhatsApp ឥតកំណត់ នឹងត្រូវភ្ជាប់ឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តប្រសិនបើលោកអ្នកមានទឹកប្រាក់គ្រប់គ្រាន់ ហើយអ្នកនឹងទទួលបានសារជូនជាដំណឹង។

តើខ្ញុំអាចភ្ជាប់គម្រោង Unlimited Facebook បានឬទេ ប្រសិនបើខ្ញុំបានភ្ជាប់គម្រោងដទៃទៀតរួចហើយនោះ?

ពិតជាបាន អ្នកអាចភ្ជាប់គម្រោង Unlimited Facebook ព្រមគ្នាជាមួយគម្រោងXG ឬគម្រោងសែលកាត One ។ ហើយគម្រោងសែលកាតធំធំក៏អាចភ្ជាប់គម្រោងហ្វេសប៊ុកឥតកំណត់បានដែរ។

តើខ្ញុំអាចភ្ជាប់គម្រោង Unlimited Facebook និងគម្រោងiNET ក្នុងពេលដំណាលគ្នាបានដែរឬទេ?

ពិតជាបាន ហើយការប្រើ Facebook របស់អ្នកនឹងត្រូវគិតក្នុងគម្រោង Unlimited Facebook របស់អ្នក ដោយមិនប្រើទិន្នន័យពីគម្រោងiNETរបស់អ្នកឡើយ។

ធ្វើដូចម្តេចដើម្បីទទួលបានការសាកល្បង7 ថ្ងៃដោយឥតគិតថ្លៃ?

រាល់អតិថិជនគម្រោងបង់ប្រាក់ជាមុនទាំងអស់លើកលែង គម្រោងសែលកាតនិយាយនិង WLL។ ដើម្បីទទួលបានការសាកល្បងដោយឥតគិតថ្លៃសូមចុច #6762#
អតិថិជនម្នាក់អាចទទួលបានតែមួយលើកប៉ុណ្ណោះ។

គម្រោងដាច់យប់ គឺ​ជា​អ្វី​?

គម្រោង ដាច់យប់ គឺជាកញ្ចប់គម្រោងផ្ដល់ជូនពិសេសថ្មីសម្រាប់ទូរស័ព្ទ និងអ៊ីនធើណិត ចាប់ពីម៉ោង 12យប់-6ព្រឹក។

តើ​ខ្ញុំ​អាចភ្ជាប់គម្រោង សែលកាតដាច់យប់ បានប៉ុន្មានដង​?

អ្នកអាចភ្ជាប់គម្រោង សែលកាតដាច់យប់ បាន10ដង/យប់។

តើ​មាន​អ្វី​​កើត​ឡើងចំពោះ​ទិន្នន័យអ៊ីនធើណិតឬចំនួន​នាទី​ដែលនៅសល់បន្ទាប់​ពី​​អស់សុពលភាព​?

រាល់ទិន្ន័យអ៊ីនធើណិត និងចំនួននាទីនៅសល់មិនទាន់ប្រើប្រាស់ នឹងត្រូវបានលុបចោលបន្ទាប់ពី អស់សុពលភាព។

ប្រសិន​បើ​ខ្ញុំ​ភ្ជាប់គម្រោង iNET និងគម្រោងសែលកាតដាច់យប់ តើគម្រោងណាមួយ​នឹង​ត្រូវ​បាន​ប្រើ​មុនគេ​?

ក្នុងអំឡុងម៉ោង 12យប់ ដល់ម៉ោង 6ព្រឹក គម្រោងសែលកាតដាច់យប់ នឹងត្រូវបានប្រើមុនគេ។

តើមានអ្វីកើតឡើងចំពោះទិន្នន័យដែលមិនទាន់ប្រើរបស់ខ្ញុំក្រោយពីផុតសុពលភាព?

រាល់ទិន្នន័យនៅសល់ទាំងអស់នឹងត្រូវលុបចោលជាតាមកាលបរិច្ឆេទ/ពេលវេលានៃសុពលភាព។

ប្រសិនបើភ្ជាប់គម្រោង iNET លើសពីមួយគ្រោង តើគម្រោង iNET ណាមួយនឹងត្រូវភ្ជាប់ឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិ?

គម្រោង iNET ដែលលោកអ្នកបានភ្ជាប់ចុងក្រោយគេ នឹងត្រូវភ្ជាប់ឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិ។ គម្រោង Riel Deal ប្រចាំថ្ងៃ នឹងភ្ជាប់ឡើងវិញដោយសុ្វ័យប្រវត្តិជារៀងរាល់ថ្ងៃ ដោយគ្មានការជូនដំណឹងជាមុន។ គម្រោង iNET 200/ iNET500/iNET1000/ iNET2000 (ប្រចាំសប្តាហ៍ និង ប្រចាំខែ) នឹងនឹងត្រូវភ្ជាប់ឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិ ហើយជូនដំណឹងជាមុន 1 ថ្ងៃ មុនពេលគម្រោងត្រូវភ្ជាប់ឡើងវិញ។

តើអ្វីជាគោលការណ៍ប្រើប្រាស់ដោយសមភាព?

គោលការណ៍ប្រើប្រាស់ដោយសមភាព ​ គឺជាគោលការណ៍ធ្វើឡើងដើម្បីការពារអតិថិជនទទួលបានសិទ្ធស្មើគ្នាក្នុងការប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណិតរបស់សែលកាត។ គោលការណ៍នេះដើរតួនាទីត្រួតពិនិត្យការប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណិតមិនមានសមភាព និងសមហេតុផលដែលបង្ករអោយមានឥទ្ធិពលអាក្រក់ដល់អ្នកប្រើប្រាស់ដ៏ទៃទៀត។ ឧទាហរណ៍៖ ការបំពានដល់គោលការណ៍ប្រើប្រាស់ដោយសមភាព មានដូចជា ការប្រើអ៊ីនធើណិតរបស់សែលកាតដើម្បីផ្តត់ផ្គង់អ៊ីនធើណិតតាមហាងកាហ្វេ SIM Boxes​ ឬ លក់ទិន្នន័យអ៊ីនធើណិតដើម្បីទទួលបានប្រាក់ចំនេញ។ ពេលដែលអតិថិជនប្រើអ៊ីនធើណិតដល់កំរិតដែលបំពានដល់គោលការណ៍ប្រើប្រាស់ដោយសមភាព សែលកាតមានសិទ្ធិបន្ថយល្បឿនអ៊ីនធើណិត ឬផ្តាច់សេវាអ៊ីនធើណិតដើម្បីការពារកុំឲ្យប៉ះពាល់ដល់អ្នកប្រើប្រាស់ជាច្រើនទៀតដែលកំពុងប្រើ។

តើខ្ញុំអាចប្រើស៊ីមកាតរបស់ខ្ញុំជាមួយនឹងទូរស័ព្ទលើតុនេះបានឬទេ?

ទេ ស៊ីមកាតដែលមានជាស្រេចជាមួយទូរស័ព្ទលើតុនេះត្រូវបានភ្ជាប់អោយប្រើប្រាស់តែ ជាមួយទូរស័ព្ទនេះតែប៉ុណ្ណោះ ហើយមិនអាចប្រើ ជាមួយទូរស័ព្ទផ្សេងឡើយ។

តើមានការផ្តល់ជូនអ្វីខ្លះក្នុងកញ្ចប់នេះ?

ការផ្តល់ជូនរួមមាន ទូរស័ព្ទលើតុ 1គ្រឿង ស៊ីមកាត1 ដែលមានទឹកប្រាក់ 1ដុល្លាររួចជាស្រេច ទទួលបានទឹកប្រាក់ 1 ដុល្លារ/ខែ ក្នុងរយៈពេល 12 ខែ និងការធានាលើ Software រយៈពេល 1 ខែ។

តើអ្វីនឹងកើតឡើងនៅពេលខ្ញុំហៅទូរស័ព្ទលើសនាទីដែលគម្រោងផ្តល់ជូន?

អ្នកនឹងត្រូវគិតប្រាក់ 4,5សេន/នាទីពីសមតុល្យដើម តាមអត្រាតម្លៃគម្រោងធម្មតា។

តើគម្រោង VoIP ជាគម្រោងភ្ជាប់ឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិមែនទេ?

មែនហើយ! គម្រោងនឹងភ្ជាប់ដំណើរការឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិកាលណា គម្រោងបានផុតកំណត់តាមកាលបរិច្ឆេទ និងម៉ោងរបស់វា ។

តើមានអ្វីកើតឡើងចំពោះគម្រោងដែលនៅសល់ នៅពេលខ្ញុំភ្ជាប់គម្រោងឡើងវិញ ឬនៅពេលគម្រោងត្រូវបានភ្ជាប់ឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិ?

គម្រោងដែលនៅសល់ អាចប្រើបានត្រឹមកាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់នៃគម្រោងដែលបានភ្ជាប់ប៉ុណ្ណោះ។ ការភ្ជាប់ជាថ្មី នឹងត្រូវគិតដោយឡែក។ គម្រោងនេះមិនអាចផ្ទេរទៅគម្រោងបន្ទាប់បានទេ។

តើធ្វើដូចម្តេចដើម្បីភ្ជាប់អ៊ីនធើណិតលើទូរស័ព្ទដៃរបស់ខ្ញុំ?

លោកអ្នកអាចសាកល្បងធ្វើតាមការណែនាំដូចខាងក្រោម។ ទូរស័ព្ទម៉ាកផ្សេងគ្នា របៀបភ្ជាប់ផ្សេងគ្នា៖
–    iOS ៖     ចូលទៅ Settings => Cellular => Cellular Data Network => APN type word “Cellcard”
–    Android ៖
o    ទូរស័ព្ទប្រភេទខ្លះ៖ចូលទៅ Settings => More Settings => Wireless Network => Mobile Network => Access point Name => Create New APN => Connection Name “Cellcard”  => APN Name fill in “Cellcard” => Save.
o    ទូរស័ព្ទប្រភេទខ្លះ៖ចូលទៅ Settings =>  Wireless Network => Mobile Network => Access point Name => Create New APN => Connection Name “Cellcard”  => APN Name fill in “Cellcard” => Save.
ប្រសិនជាលោកអ្នកត្រូវការជំនួយបន្ថែម សូមទូរស័ព្ទទៅ 812

ហេតុអ្វីបានជាអត្រាតម្លៃទិន្នន័យអ៊ីនធើណិត និងសារជាអក្សរសម្រាប់គម្រោង សែលកាតនិយាយ ថ្លៃជាងគម្រោងសែលកាតធម្មតា?

ព្រោះគម្រោងសែលកាត និយាយ ផ្ដល់អត្រាតម្លៃលើការនិយាយទូរស័ព្ទទាបជាងគម្រោងសែលកាតធម្មតា។ ប្រសិនជាអ្នកត្រូវការប្រើទិន្នន័យអ៊ីនធើណិត ឬសារជាអក្សរច្រើនជាមួយអត្រាតម្លៃទាប លោកអ្នកអាចប្តូរពីគម្រោងសែលកាត និយាយ ទៅគម្រោងសែលកាតធម្មតាដោយចុច #8181#4#1# ឬប្តូរទៅគម្រោង XG ដោយចុច #8181#3# ហើយជ្រើសយកគម្រោងដែលអ្នកពេញចិត្ត ។

ប្រសិនបើខ្ញុំមិនចង់ប្រើអ៊ីនធើណិត តើត្រូវធ្វើដូចម្តេច?

ប្រសិនបើលោកអ្នកមិនត្រូវការប្រើអ៊ីនធើណិត លោកអ្នកអាចបិទអ៊ីនធើណិតលើទូរស័ព្ទរបស់អ្នកដោយអនុវត្តតាមការណែនាំខាងក្រោមនេះ៖
ទូរស័ព្ទប្រភេទ iOS: ចូលទៅ Settings => Cellular => click Off on the Cellular Data.
ទូរស័ព្ទប្រភេទ Android : ចូលទៅ Settings => Data Usage => Click Off on the Mobile Data

តើកម្មវិធីឈ្នះ10000ដុល្លាររៀងរាល់ថ្ងៃជាអ្វី?

នេះជាកម្មវិធីពិសេសដែលអាចឲ្យអតិថិជនសែលកាតមានឱកាសឈ្នះលុយសុទ្ធ10000ដុល្លារ ជារៀងរាល់ថ្ងៃ។

តើធ្វើយ៉ាងណាដើម្បីចូលរួមកម្មវិធីនេះ?

ងាយស្រួលបំផុត លោកអ្នកគ្រាន់តែទូរស័ព្ទ ឬផ្ញើសារ  “10K” ទៅ 8888

តើការផ្ញើសារឬទូរស័ព្ទទៅ 8888 មួយលើក គិតថ្លៃប៉ុន្មាន?

រាល់ការផ្ញើសារ ឬទូរស័ព្ទទៅ 8888 មួយលើក គិតថ្លៃ 20 សេន។

តើការចាប់រង្វាន់ប្រព្រឹត្តទៅនៅពេលណា? កន្លែងណា?

ការចាប់រង្វាន់ធំលុយសុទ្ធ10000ដុល្លារ នឹងប្រព្រឹត្តទៅតាមរយៈការផ្សាយផ្ទាល់នៅលើទំព័រហ្វេសប៊ុករបស់សែលកាត វេលាម៉ោង 6ល្ងាច ជារៀងរាល់ថ្ងៃ។ ចុចទីនេះ

តើខ្ញុំអាចដឹងថាខ្ញុំឈ្នះរង្វាន់ដោយរបៀបណា?

លោកអ្នកអាចតាមដាន និងទស្សនាផ្ទាល់ ការចាប់រង្វាន់ តាមរយៈវីដេអូផ្សាយផ្ទាល់នៅលើទំព័រហ្វេសប៊ុករបស់សែលកាត វេលាម៉ោង 6ល្ងាច ជារៀងរាល់ថ្ងៃ ។ ប្រសិនបើលោកអ្នកមិនបានតាមដានទស្សនាផ្ទាល់នៅម៉ោងកំណត់ទេ អ្នកអាចទទួលការជូនដំណឹងពីសែលកាត ដោយក្រុមហ៊ុនសែលកាតនឹងទូរស័ព្ទទៅអ្នកឈ្នះផ្ទាល់នៅថ្ងៃបន្ទាប់តាមរយៈទូរស័ព្ទលេខ 077 999 197 ឬ អ្នកអាចទូរស័ព្ទមកលេខ 812។

ធ្វើដូចម្តេចដើម្បីទូរស័ព្ទទៅក្រៅប្រទេស?​

សូមចុចលេខ [177] [លេខកូដប្រទេស] [លេខកូដតំបន់] [លេខទូរស័ព្ទ ដោយមិនមានលេខ “0” នៅពីមុខ

តើការហៅទូរស័ព្ទទៅក្រៅប្រទេសគិតប្រាក់យ៉ាងដូចម្តេច?

ប្រសិនជាអ្នកប្រើប្រាស់ VOIP (177) នោះអត្រាតម្លៃ 4.5សេន/នាទី សម្រាប់ការទូរស័ព្ទចេញទៅកាន់ 12ប្រទស (ថៃ វៀតណាម ម៉ាឡេស៊ី សឹង្ហបូរី កូរ៉េខាងត្បូង ចិន ឡាវ បារាំង ហុងកុង អាមេរិក និង កាណាដា)។ សូមចុច “INTERNATIONAL SERVICES” សម្រាប់អត្រាតម្លៃហៅចេញ ទៅកាន់ប្រទេសដ៏ទៃទៀត។

តើខ្ញុំត្រូវចំណាយប៉ុន្មានសម្រាប់សេវា Prepaid Roaming?

សម្រាប់ធ្វើការហៅទូរស័ព្ទហៅចេញ និងទទួលទូរស័ព្ទហៅចូលនៅពេលដែលលោកអ្នកនៅក្រៅប្រទេសគឺគិតទឹកប្រាក់ 2.50 ដុល្លា/នាទី

តើខ្ញុំធ្វើដូចម្ដេចដើម្បីបញ្ចូលទឹកប្រាក់ក្នុងគណនីខ្ញុំនៅពេលខ្ញុំកំពុង Roaming?

លោកអ្នកវាយ [*123*][លេខកូដសម្ងាត់ទាំង 14ខ្ទង់][ #] ហើយចុចបញ្ចូន

តើខ្ញុំធ្វើដូចម្ដេចដើម្បីពិនិត្យគណនីខ្ញុំនៅពេលខ្ញុំកំពុង Roaming?

លោកអ្នកវាយ #124# ហើយចុចបញ្ចូន

តើខ្ញុំធ្វើដូចម្ដេចដើម្បីបិទសេវា Roaming?

លោកអ្នកអាចផ្តាច់សេវាបាន ដោយគ្រាន់តែវាយអក្សរ OFF រួចផ្ញើសារទៅកាន់លេខ 125

តើខ្ញុំធ្វើដូចម្ដេចដើម្បីប្រើសេវា Roaming?

លោកអ្នកត្រូវធ្វើការភ្ជាប់សេវា Roaming មុនពេលដែលលោកអ្នកចាកចេញពីប្រទេសកម្ពុជា។ ដោយគ្រាន់តែវាយអក្សរ ON រួចផ្ញើសារទៅកាន់លេខ 125

សែលកាតឈ្នះពានរង្វាន់បណ្ដាញសេវាអ៊ីនធើណិតលឿនជាងគេបំផុតនៅកម្ពុជា !